Show je Seiko mod of build (Deel 1)

17 likes

ISO lume op 3 probleem opgelost…

10 likes

5 likes

Kruislings, krijgt nog een andere, stalen insert

4 likes

Precies wat ik al dacht! Lekker bezig.

1 like

Voor, na, keuze stress en fin! :grin:

3 likes

Die laatste foto: houden zo :star_struck:

1 like

Precies mijn gedachte :wink:
Voor degene die deze plaat overweegt; hij is echt heel vet!
Vanmiddag misschien nog maar even de camera erbij pakken :camera_flash:

Ik heb m hier al een paar weken nu liggen, moet alleen nog langs @Mipnick om in elkaar geflanst te worden :smiley:

5 likes

Is dat een case zonder chapter ring? Valt dan niet over de minuut markeringen heen?

De kleurcombinatie is wel perfect! :ok_hand:

1 like

De case is een Pagani Design (NH35 movement) waar volgens mij wel een chapter ring in zit, die houden we gewoon erin:

3 likes

Vandaag kwam mijn bestelling binnen van Yobokies.
deze bezel kwam binnen voor de geplande mod. Mijn vraag is nu hoort hier ook geen o-ring (gasket bij)want die zat er niet bij. Hij zat ook niet in de bezel zelf?
Ik hoor het graag van jullie.
Ik veronderstel dat deze dan past?

CT416 – SRP Turtle Bezel Gasket | seikomods.com

5 likes

Even tijdelijk uit de oude bezel halen?

Hij wordt opgebouwd beginnend vanaf een blanco blad dus er is geen bestaande Bezel.
Ik heb harold van Yobokies gecontacteerd en hij maakt me een paar bezel gaskets over tegen betaling van 02 USD. Een bezel gasket bij seikomods kost 4,99 pond daar bovenop komen 10,89 pond verzendkosten. zomaar even 16 pond voor een o-ring aub
Heb dus weer een belangrijke les geleerd.

1 like
Vorige post...

Om even verder te borduren op de vorige psot waar ik zei dat i de camera ging pakken; foto’s!

Het is een lekker strapmonster zo met die rode plaat :grin:

5 likes

Ietsje blokkiger is ook leuk

7 likes

Simpel en cool, een 007/171 met hacking.

11 likes

Iemand hier toevallig een polished coin edge bezel die weg mag, of hem eventueel wilt ruilen met een nieuwe Namoki MM300 bezel ?

Hij is terug :sunglasses:

14 likes

Hallo, sorry had deze vraag nog niet gezien.
Ik weet het nog niet, komt deze week binnen.

Helaas heb ik de 7N42 wijzerplaat die ik al had hebben moeten slopen. Hier heb ik een ring van gemaakt voor een 7N35 wijzerplaat die iets kleiner is dan 28,5 zodat de chapter ring die anders geen ruimte had om op de grijze spacer gemonteerd te worden extra ondergrond heeft. Opvulling van de ‘kleinere’ wijzerplaat dus. Anders kon ik het geheel niet goed vast lijmen…

4 likes