heeft iemand een bezelpakking liggen voor een turtle? Of waar schaf ik hem het best aan? Info is meer dan welkom
Man wat een prachtexemplaar!
Gaaf!
Ik heb een soortgelijke mod in de maak met dezelfde wijzerplaat en pepsi kleurstelling en kroon @3 case.
Ben benieuwd hoe die gaat worden
Is dat de case van een monster?
Ja de plaat is erg mooi en met de kroon op drie zal dat inderdaad een mooie mod worden.
Dat is gelijk niet het makkelijkste werkje. Netjes Thomas
Dat valt best mee. Glaasje persen vind ik lastiger.
Ik had bij mijn 2e mod de yoke over de Clutchwheel doormiddel van iets te onhandig de stem erin te draaien. Dan moet de dag en date wheel er ook af om hierbij te komen.
Als je de tech guide ernaast hebt liggen dan is het vrij easy omdat je daar kan zien hoe het geheel inmekaar zit. Doordat het nieuw NH36 uurwerk nog zijn volle olie heeft blijven de sterwieltjes vaak plakken aan de onderdelen als je ze eraf haalt.
Tip met wijzigen date wheel:
Gebruik een tandenstoker tegen de 2e plaat zodat alles op zn plek blijft. Bij verwijderen bovenste plaat met schroeven.
Pas als je het veertje los hebt van de date wheel kun je het makkelijk verwisselen.
2e plaat dus nooit eraf bij wisselen date wheel maar op zijn plek laten zitten en aandrukken met tandenstoker als je eerste plaat los schroeft…
Glas persen is met de juiste tool precies 10 seconden werk. Ik ken @Mas een klein beetje ken en vooral omdat ik weet hoe technisch hij is vind ik het best knap dat hij het voor mekaar heeft gekregen Sorry Thomas, het is natuurlijk lief bedoeld hè dat weet je wel
En bedankt @royke74 maar je hebt helemaal gelijk. Heb de spullen al lang in huis en zag er enorm tegenop om het te doen. Soms moet je gewoon beginnen en fouten maken. (mijn datum verspringt om 3 uur snachts en de dag pas om 6 uur 's ochtends maar ik had geen zin meer om hem weer open te maken…
) volgende keer. Daarnaast heb ik denk ik het saffier gekrast of in ieder geval de AR coating en zit er een plekje op de dial. Ach ja, ik ga hem toch niet verkopen.
Zie het als je mod-skill-littekens. Dat schept gelijk een band met je nieuwe mod
Precies nu is ie helemaal van mij
Geïnspireerd op vintage skin divers zoals deze
en deze
Mijn skin diver build (een mod mag je dit niet meer noemen ), met speciale dank aan de bouwer en @HanDavinci voor hun belangenloze bijdragen aan dit project
Die is erg fraai
Cool!