Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Kan niet wachten op mijn bezel removed tool. Krijg ‘m er nu namelijk niet af, bezel zit zo strak op kast.

Insert voor op de foto er even op gelegd 🥸
Wil ook een “ice blue” insert.

Alweer zo’n tool probeersel gekocht? :rofl:

Vet!

1 like

Thnx :v:

Wederom benieuwd… :+1:t2:

1 like

Is al oud nieuws.

1 like

Je bent lekker aan het modderen geslagen @Watch2Morrow! Gave plaat, die witte Sumo.

1 like

Bedankt @Otis!

1 like

Ik kon niet onmiddellijk een topic terugvinden, voor ik zelf een nieuw aanmaak.
Heeft er iemand een overzicht/lijstje met welke tools je nodig hebt om zelf deze mods te doen?

En misschien nog belangrijker: hoe weet je welke onderdelen samengaan? Zeker als je met andere kast gaat werken?

Ander bezel is al beter

Moeilijk oranje of zilver

1 like

Oranje

1 like

Na al die mods voorbij te zien komen begon het bij mij ook weer te kriebelen

10 likes

Oranje, maak er een echte duiker van!

Mijn bedoeling was een full metal en dus met zilveren dail duiker die je al zonder duikflessen naar de bodem sleurt :blush: maar idd nu ik beide dails in levende lijve zie begin ik toch wel te twijfelen,

Ik snap 'm maar ik denk dat het vrij vlak wordt. Met een beetje, of in het geval van oranje een sterk contrast krijg je echt een knaller. Zeker als je daar de juiste wijzers bij zoekt. En wellicht een dikke oranje rubberen band?

Ik heb al zwart rubber onderweg en die is niet uitwisselbaar met een bv skx007 die ik ook nog wil maken, maar oranje/zwart kan best

1 like

Zo, even een detail aangepast: qua apart mag deze ook wel een zwarte kroon voor bij de zwarte bezel.

En ik had onderstaande insert voor die Padi bedacht, maar dit werkt eigenlijk ook best goed.

Tussenstand: negen Samurai, waarvan twee nog in originele staat, ik moet maar ‘s een familiekiekje maken… :sweat_smile:

6 likes

Wat trekt jou zo in de Samurai om te modden?
9 is een behoorlijk aantal.

2 likes

Welke platen zijn dat :heart_eyes::heart_eyes:

1 like