Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Bergeon banden tooltje kopen :wink:

1 like

Haha. Tuurlijk, maar ik vind het wel raar zeg. Exact de zelfde producten voor het drievoudige? Natuurlijk is zo’n mm300 kast een ander verhaal dan een kroon, een glaasje of een bezel maar nog. Ik baalde best wel toen ik 25 euro uit gaf en een prul ding van 7 euro van Ali kreeg…

Snap ik, het is soms ook lastig (met producten uit Azië) maar ik koop zelf liever bij een betrouwbare firma. Dan zijn klachten doorgaans makkelijker op te lossen.

En ja, er zal best wat overlap zijn. Spullen die uit dezelfde fabriek komen uiteindelijk.

Goedkoop blijkt toch wel vaak duurkoop…

1 like

Maar namoki is best een betrouwbaat firma. Grote speler in het mod spelletje.

1 like

Precies waarom ik daar koop en niet bij Ali

1 like

Gisteren stond er een Samurai met die dial in het blauwe deel. Geen zin om te zoeken of ie er nog is dus dat mag je zelf doen :grin:

Edit: ik ben in een goede bui.

2 likes

Lijkt mij de real deal, maar degene die ik vond was “prijzig” en namaak zag er niet uit. Plus een SKX ging het vlot richting een gebruikte Samurai - maar dan niet een eigen gebouwd uniek ding natuurlijk :slight_smile:

Haha, much appreciated maar ik had 'm natuurlijk wel al gezien. Ik probeer nog ff in de twijfelstand te blijven, als de wens blijft komt ie wel, als de wens zakt scheelt het geld :slight_smile:

1 like

Heb ik, en het irriteerde me mateloos.

Dus deze set maar gekocht, zoals ik in heel veel youtube filmpjes zag.

Het gevoel is minstens €10.
Dus geen verschil is een goede aankoop voor mij :grin:

1 like

13 likes

Heeft er iemand nog 1 (hett liefst 2) oem SKX007 chapter ringen liggen?

Rustig hier zonder Osama. I like it :+1:

7 likes

Niet zo bescheiden man…

4 likes

Ik ben digitaal alles behalve bescheiden niffo.

1 like

Watch and style is een aanrader trouwens.
Bestel 1 keer en ontvang het in drievoud.

Door gekloot met lokale postbedrijf vs. douane op de Filipijnen waren ze zo lief om het via DHL te verzenden.

En ja hoor, een week na ontvangst DHL pakketje komt dit ook binnen :sweat_smile:

Ze gaan netjes weer retour afzender.

3 likes

Huh, watskeburt? Ze wisten zeker dat ze een celebrity als klant binnen hadden gehaald :smiley:

En de PB stromen binnen. Ze gaan retour jongens. Heb ze al bericht via Insta :sweat_smile:

Nog steeds mijn beste mod die ik gemaakt heb, :crown: SKX

9 likes

Heb er volgens mij nog wel 1 liggen. Stuur anders even een pb.

toch blauw :speak_no_evil:

1 like