Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Kun je me uitleggen hoe je die middelste precies hebt gemaakt? Ik vind hem wel strak namelijk.

1 like

Dat kan @HanDavinci je beter uitleggen.
This al weer even geleden, ik weet niet eens meer welke webshop het vandaan komt :sweat_smile:

1 like

Niet zelf gedaan wel zelf op HF gekocht.

6 likes

Zelf gebouwd met als basis een zwarte PVD kast.
(Op deze foto lijkt het trouwens alsof er stof onder het glas zit maar het glaasje is gewoon smerig)

5 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Waar hadden we het over?

8 likes

17 likes

Ook een van mijn favorieten die ik over de jaren ben tegengenomen. Is de bezel bi-directioneel?

Ook heel gaaf, wijzerplaat doet denken aan de Stargate maar is van…?

Een klassieker!

1 like

SKX007

SKX031

9 likes

Turtle met Zimble onderdelen?

1 like

Yes. Was nog een heel gedoe om overal aan te komen, heeft een jaar of twee geduurd. Zowel Han als ik kreeg er hoofdpijn van.

2 likes

Dat kan ik me voorstellen, ik geloof niet dat ik dat geduld kan opbrengen :open_mouth:

Resultaat mag er zijn :ok_hand:t3:

1 like

Haha nee, maar dat dat was het plan ook niet. Aanvankelijk was alles nog te bestellen, totdat Seiko ineens de onderdelenkraan dichtdraaide voor LE modellen.

2 likes

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, al dat gemod moet ze een doorn in het oog zijn. Zeker bij LE

1 like

Mijn Seiko mods:

afbeelding

afbeelding

7 likes

Ik ben wel een fan van de Stargate dial. Mijn 009 is fabrieksaf (afgezien van de band) maar als ik deze zou modden is het toch wel met die Stargate wijzerplaat.

1 like

Succes met zoeken :woozy_face:

1 like

Want?

1 like

Dan wordt hij zo ongeveer…:wink:

8 likes

Nergens meer te krijgen. Tenminste, ik heb er 2 jaar geleden flink naar gezocht maar zonder succes.
Perry van Mister Limited had kort daarvoor de laatste verkocht en kon hem ook nergens meer vandaan halen.

Oef, lekker hoor.

1 like