Show je Seiko SARB!

Ik zou dat ook graag op zijn minst willen, meer valt er niet uit te halen vrees ik, als ik eraan denk zal ik even laten weten hoe dit afloopt. Ik heb nog een zelfde nieuw liggen voor de spb089 maar ik twijfel nu wel of ik die band dan wel vertrouw… :rofl:
Thanks voor de tip, maar die bezel doet me dan wel teveel aan 1601 of 16014 denken. Ik ben niet zo van het modden, ik heb liever alles OG. :upside_down_face: Maar super bedankt voor het meedenken! :+1:

1 like

5 likes

10 likes

10 likes

Ik vind het een top combi.


18 likes

Heel mooi dit!!

2 likes

Thanks!

1 like

Heb je die er zelf opgezet, het laten doen of zo gekocht?
3 vragen in 1. :wink:

1 like

Heb je het over de bezel? Of de band?

Band zojuist ontvangen en er uiteraard zelf op gelegd, de bezel heb ik er al een tijdje op zitten, ook zelf gedaan.

En dta zijn niet 3 vragen, maar 1 vraag met 3 opties :wink:

1 like

Top combo!

Ga je het glas nog vervangen?

1 like

Ik doelde op de bezel.
Moet eens uitzoeken hoe je zoiets aanpakt zonder de kast te beschadigen.

1 like

ja er is een mooi glaasje voor gemaakt, met loupe, maar ik weet het nog niet

ik heb het zelf gedaan en mijn kast lichtjes beschadigd, erg jammer. volgens mij is de beste manier, dus zonder de bezel te beschadigen, om eerst de kast af te plakken met schilderstape, dan tussen bezel en kast een stanley mesje of iets anders wat heel dun is zetten en drukken, niet draaien, totdat je een klein beetje ruimte hebt gecreëerd. om dan met een bot caseback mes verder te werken. je moet vooral niet proberen hem open te maken zoals een verf blik, dan krijg je krassen.

Wordt het nog mooier van :smile:

10 likes

Ik kom even roet in het eten gooien. Een SARB033 is niet mooier te modden.
Afblijven is beste optie :smile:

14 likes

als het een wedstrijd was zou ik zeggen dat het een gelijkspel is, daarom wil ik ook binnenkort de sarb035 er bij kopen, en die lekker naturel laten

1 like

Ik heb hem gekocht om te modden.
Toen ontving ik hem.
Ik heb hem niet meer gemod.

image

2 likes

:point_up_2: Eens

7 likes

Leuk trio-tje…

7 likes

Daar moet een SARB065 bij :slight_smile:

2 likes