Show je Seiko SARB!

Nee, je kunt gewoon de Geckota Kirkland bestellen en (laten) monteren met de center links en spring bars van de standaardband. Je hebt dus ook het Seiko pennetje met busje nodig dat in de standaardband zit (ken de juiste benaming niet), maar je hoeft dus behalve die Kirkland niets extra te bestellen.

Hier lees je er meer over, zie je veel mooiere foto’s dan die van mij en kun je hem bestellen. Had hem binnen 2 dagen zonder verzendkosten in huis:

Op YouTube staat er van hen ook een mooie video met de verschillende banden voor de SARB033.

Band staat er prachtig op. Ik heb ook nog dezelfde president-style band van Seiko zelf, nieuw, die volledig gebrushed staal is. De Kirkland heeft gepolijste center links. Evt. geinteresseerden kunnen die volledig gebrushte Seiko band overnemen.

1 like

Dat ziet er kei gaaf uit! Hoe heb je dat gedaan? Heb ook nog wel een bandje die dat kan gebruiken

1 like

Duidelijk! Heb paar dagen geleden m’n bestelling geplaatst bij SoloJapan. Even checken of het origineel bandje bevalt.

Keer of twintig langs dit ding heen halen, best simpel eigenlijk.

5 likes

Dan ga ik me zo’n ding ook maar eens aanschaffen. Top resultaat. Heb je aan de rest van het horloge nog wat kunnen doen?

Vandaag binnen. Geen goede foto maar wat een klasbak.

11 likes

Ben ook nieuwsgierig waar heb je dit blok gekocht?

1 like

2 likes

Few few, weet iemand een betaalbaar stalen band voor de alpinist?

3 likes

Als je een jubilee zoekt zou ik eens op watchgecko kijken. Best prima banden voor 't geld.

Als je een originele sarb band wil heb ik er nog wel een liggen eventueel, die heeft wel nog ff de schuurblok treatment nodig

Die past niet op de Alpinist.

2 likes

Serieus? Dan heb ik niks gezegd @spierbundel

Thanks

1 like

Ik zie ze van 100 tot 180 euro. Vind ik nogal aan de prijs voor dit horloge. Moet vast goedkoper kunnen.

Bij watchgecko?

12 likes

Strap code bandje?

Zeker!

1 like

Mijn gebroeders Sarb bij elkaar

12 likes

Prachtige set.

1 like

8 likes