Show je Seiko SARB!

Ja, ik ben er erg tevreden over.
Geluk gehad denk ik…

Het is dan wel moeilijk naar een veel duurder horloge te gaan, met een ETA horloge en ineens +20/-20 te accepteren…

Ze kunnen zomaar, na inlopen, zoveel voor of achterlopen. Naar mijn ervaring blijven ze dat dan ook strak doen.

Snap ik goed dat na het afstellen dit “probleem” voorlopig is opgelost?

Ga ff testen hier. Boven de 10 sec per dag afwijking vind ik altijd wel een dingetje.

1 like

Even een pre-foto, hij moet nog echt uitgepakt worden :sweat_smile::grimacing::see_no_evil:

4 likes

Draag hem eens een week en noteer de daily rate…
Met een beetje geluk is deze tamelijk constant.

Gezien de staat waarin je hem kreeg moet hij wel ingelopen zijn :sunglasses:

1 like

Dat is dus ongeveer +15 sec. per dag.

Check. Of je kan er mee leven of je schroeft hem open en geeft de regulator een tikje… (of laat dat doen).

Mocht ik ‘m houden, laat ik dat doen. Thnx @Galf :+1:

1 like

Je hebt een mooi opgelapt! Geef hem een kans…

1 like

De originele bracelet bevalt mij uitstekend. Vind vooral de overgang van brushed naar polished op de links heeeel mooi, net nog een randje polished dat heel mooi aansluit/speelt met de polished onderkantje van de lugs. Een andere bracelet hoeft voor mij niet.

Wel ben ik op zoek naar een mooie leren band.
Zwart en bijvoorbeeld hagedis of toch helemaal glad ?
Geen vintage band of stiksels. Het horloge is zo strak dat ik dat afbreuk vind doen. Ook geen alligator want dat doet ook afbreuk aan het strakke.

Heb de refund van EMG voor de reparatie van HFLE-17 op mijn Paypal rekening staan dusssss…

1 like

Wat vinden jullie hiervan?

Edit: niet de mijne!

9 likes

Ik zou hem nooit willen dragen, maar alles is wel goed op elkaar afgestemd. Mooi, hoor!

1 like

Helemaal eens.
Groen is niet mijn ding.
Hulk en Kermit vind ik prachtig maar zie me er zelf niet snel mee lopen. Hoewel die wat ingetogen groen zijn.
Alpinist ook (nog) niet.
Maar het ziet er smaakvol uit !

Ik vind em net too much, Als alleen de bezel goud zou zijn op een two tone jubilee zou het kei gaaf zijn denk ik

Best te pruimen eigenlijk. Niet dat ik mijn 017 ervoor in zou willen ruilen dat nou net weer niet :wink:

Ik zou er wel een andere kleur band op zetten, dat groen is nu net iets teveel IMHO

Ik vind deze mooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik ben het helemaal met Sjoerd eens. Ik vind deze er erg mooi uitzien, maar ik zou hem niet willen dragen omdat het toch wat té is. Misschien inderdaad met alleen een goude bezel dat ik het wel zou dragen.

Ga je er eentje maken @HanDavinci

1 like

Hoe vaker ik deze two-tone band zie, hoe beter ik 'm kan pruimen.

1 like

Nee, ik ga geen 400 voor een SARB017 betalen, een SLA017 is wat ik nu wil. Het ging mij meer om de mod, vond het leuk dat iemand de moeite had genomen om die kast te vergulden.

1 like