Show je Seiko SARB!

Naar zoiets was ik ook op zoek voor mijn 035. Niet de juiste kleur kunnen vinden (voor een schappelijk bedrag).

Ik heb nog een groen suede bandje mocht je dat willen. PM maar bij interesse :+1:

Deze:

Die heb ik al. :wink:

Maar ik ben toch wel benieuwd waar je die mooie blauwe vandaan hebt, voor de komende lente.

4 likes
3 likes

Daar was ik al bang voor. :smile: Ik moet nog een drempel over voor ik dat soort bedragen ga uitgeven aan een band. Hij is wel schitterend en precies de goede kleur en uitstraling.

2 likes

My little poor man’s GS…

6 likes

Al de hele week deze, wat een fijn horloge. Op zoek naar een metalen band, gisteren even bij strapcode gekeken maar 145 dollar vind ik wat te gortig. en de Geckota sluit niet mooi aan zag ik? Iemand nog een idee?

3 likes

4 likes

Eigenlijk is het seizoen afgelopen, maar ik hou nu eenmaal van Seiko duikers.
Ziehier mijn special edition Samurai padi.

Yup, een stalen band kiezen met een rechte aanzet

1 like

5 likes

Is dit een SARB?

Oeps foutje, gewoon effe net doen of er een sarb staat
:blush::+1:

1 like

Like voor het bandje :wink:

Horloge is geen like waard? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij een leren bandje vind ik dat mooi staan, bij een stalen band niet. Vind dat het mooi moet aansluiten op de kast. Zal wel een afwijking zijn :slight_smile:

Heb 'm twee keer gehad en verkocht. Niet helemaal mijn ding :smile:

Dat denk ik ook :wink:

Bij leer hoor je er niemand over, bij staal moet het in ene aansluiten :thinking:

Terwijl zeker bij vintage is een rechte aanzet niet ongebruikelijk

2 likes

Ja dat kan natuurlijk. Die groene dial met gouden wijzers is inderdaad ook wel echt iets waar je niet aan kan wennen óf gewoon tof vindt.

1 like

Nee