Show je Seiko SARB!

Ik tel 14 hele schakels (inclusief 2 endlinks) en 2 halve schakels.

1 like

Ok dankjewel, ik ga even tellen als ik vanavond thuis ben.

Had gisteren even geen tijd om te reageren maar ik tel dit ook. Dan klopt het dus gewoon.

Als je hem niet om je knuistjes krijgt wil ik je best een schakeltje opsturen hoor :kissing_heart:

Haha. Bedankt voor je aanbod man. Ik pas hem prima maar heb maar 1 schakeltje over, dat leek me weinig omdat ik bij de meeste Seiko’s 2 of 3 schakels moet verwijderen.

1 like

Was oorspronkelijk bedoeld voor dunne Japanse polsjes (Sumo-figuren daargelaten). :upside_down_face:

1 like

Je zou denken dat ze hem dezelfde maat zouden maken als de andere modellen. Of was dit horloge echt alleen voor de Japanse markt bedoeld?

12 likes

Dit vind ik een geweldige combinatie. :ok_hand:

Dank je en dat vind ik ook :joy:

Daar komt de kreet “JDM” vandaan, zoiets als Japan Domestic Market. Net een tikkie mooier dan de standaard export modellen. Tot bijna op het laatst was het een import-horloge waar je zelf achteraan moest.

1 like

Ok, dat wist ik niet. Dacht altijd dat het geen JDM model was.

1 like

Nu al zat? :sweat_smile:

1 like

Goed lezen :wink:

1 like

Gedaan, nu al zat?

1 like

Nee komt iets anders binnen als alles goed gaat :blush::wink:

1 like

Gaat die 385 euro het verschil maken? Ben benieuwd wat het gaat worden.

1 like

Nee niet echt maar is het gevoel voor mij dit keer :joy::joy:

1 like

Hier nog maar eens mijn alpinist op de geckota jubilee, wat een mooie bracelet is dat. Heb zelf getwijfeld om een strapcode angus jubilee te kopen maar ik was bang dat deze te groot uitviel. Een nadeel geen solid endlinks, een groot voordeel voor 1 angus kun je 4 geckota banden
kopen😋

8 likes

Wie kan mij vertellen welke diameter pushpins er in de band zitten van een 033?
Mijne lijken te dun te zijn.