Show je Seiko SARB!

14 likes

Op leer toch het mooist! :heart_eyes:

12 likes

12 likes

7 likes

welke beauty is dit?

Dat is de SARB035.

De bekendste (hier meest getoonde…) SARB’s zijn volgens mij:

SARB017 (Seiko Alpinist)

SARB033 (zwart)

SARB035 (wit/creme)

SARB037 (roze)

Wellicht een handig overzichtje :+1:

8 likes

Hij is binnen! Super mooi :heart_eyes:. Nu nog een leren bandje scoren erbij. Ik twijfel of ik een schakel erbij doe. Had nog net 1 microadjustment nodig om het iets ruimer te maken.

4 likes

Ik heb eigenlijk weinig met stalen banden, maar op een of andere manier komt de SARB035 steeds snel weer terug op staal…

En nog even een slechte foto die goed laat zien hoe fantastisch dit horloge zit op de pols. Voor referentie, op een vrij platte, 16,5 cm pols.

7 likes

In afwachting van de Chinese jubilee maar even op bruin leer…

7 likes

“Gewoon” een Seikootje … man o man wat is hij mooi

13 likes

Staat prima op een blauwe nato. Alhoewel nato’s voor mij altijd een haat liefde verhouding hebben op mijn smalle pols.:sweat_smile:

5 likes

9 likes

10 likes

8 likes

De sarb033 vind ik écht een mooi ding… Als ik het goed begrijp is 't nu niet meer in productie. Hoeveel haast zou ik moeten maken wil ik 't ergens nieuw aanschaffen? Zou het bijvoorbeeld volgend jaar ook nog (nieuw) redelijk te vinden zijn? Dit in verband met de volgorde van mijn wensenlijstje; -)

1 like

Zelfde probleem. Maar het lijstje is dan ook zo lang

Nee. Verkrijgbaarheid wordt natuurlijk alleen maar slechter en de prijs voor nieuw gaat alleen maar omhoog denk ik. Met onderstaande als uitschieter. :joy:

Ik ga bijna twijfelen om te verkopen. :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nieuw nog wel te krijgen via soloJapan voor redelijke prijs

1 like

Nu nog wel maar

misschien niet meer zo makkelijk.

1 like