Show je Seiko SARB!

Tijdje terug mn eerste sarb gekocht en ben sindsdien hooked!

10 likes

Wat een gekloot om het erop te krijgen zeg. :bowing_man: :bowing_man::man_facepalming: Ben maar naar de horlogemaker gegaan en voor een tientje op laten zetten.

Endlinks moet ik nog een beetje passend buigen tho , maar ben tevreden met het patsresultaat.

8 likes

En weer terug op staal. Wat een heerlijk veelzijdig horloge!

9 likes

Prima SARB band :slight_smile:

12 likes

Welke band is dat? Van STRPS?

Nee dit is 'em: https://www.geckota.com/painswick-quick-release-genuine-leather-watch-strap en dan in de kleur Distressed Brown. Die van STRPS zijn volgens mij echt suede, dit is meer een soort licht opgeschuurd leer.

Echt een hele mooie soepele band met een degelijk quick release systeem. Beetje dun wel, mooi voor SARBs en dress watches maar naar mijn mening te dun voor b.v. duikhorloges.

2 likes

Die van STRPS is inderdaad erg fijn. Mooie prijs/kwaliteitverhouding. Die van Geckota ken ik nog niet. De andere banden die ik van Geckota heb zijn overigens echt prima.

2 likes

6 likes

7 likes

8 likes

Erg mooie combi met die band.

1 like

Mooie compositie :+1:

1 like

Dankje deze band heeft @Brambo gemaakt staat er idd goed op.

2 likes

Wil graag mijn SARB035 hier showen op een nieuw bandje :wink: krijg echter met geen mogelijkheid de stalen band los. Geen beweging in de pushpins te krijgen, zie ik wat over het hoofd?:thinking:

druk je de pushpin wel ver genoeg ? Misschien een foto van de achterzijde😇

Wat een gekl…t,
Inmiddels diverse you tube filmpjes gezien, wat daar piece of cake is, lukt dus niet. Ik gebruik een simpel bandenwissel tooltje, maar krijg totaal geen beweging in de push pins. Iemand nog een tip?

Dat heb ik ook al ondervonden dat de stalen band demonteren erg moeilijk is bij de SARB.
Ook wel benieuwd naar het trucje.

Je zou toch verwachten dat het een fluitje van een cent is, zeker gelet op de fraaie leren banden die je hier veelvuldig voorbij ziet komen😄

Alpinist op een nieuwe band gezet :star_struck:

3 likes