Show je Seiko SARB!

Mooie croco of alligator. Donkerbruin, donkergroen of traditioneel zwart

Qua stijl bandje kun je het zelf wel bedenken, maar @Watch2Morrow heeft gelijk. Op rosegoud bandenswappen is lastig. Ik zat zelf vanmiddag naar strap combo’s voor een rose Cartier te kijken.

Stock:

PS:

Ik denk dat je het beste af bent met een roodtint.
Een hele chique donkerbruine croco met een beetje padding, of een lichtbruine kalfsleren Molequin zou mijn stijl zijn op zo’n model.

6 likes

Ik vergat donkerblauw :+1:

Moet zeggen dat groen niet verkeerd is :sweat_smile:

2 likes

Dit is een Bandrbands bandje. Beetje roodbruinig, ik vond het prima staan.

1 like

Hier dacht ik ook zelf aan, beetje in de taupe kleuren

Edit: maar je zou misschien wel eens gelijk kunnen hebben om het in de rode hoek te zoeken

1 like

Mahonie eerder dan bordeaux?

Op zo’n lichte band komt de kast goed naar voren denk ik.

1 like

Is er ergens een winkel waar je banden van Molequin kunt zien, of is het allemaal online??

Op grijs komt het rose ook goed naar voren, ik vind grijs zelf alleen niet zo.

Farid van Watchworks Haarlem is een Molequin reseller. Hij heeft geen winkel, maar een kantoortje, het moet wel even op afspraak. Het is een relaxte vent, dus voel je niet bezwaard om daar even te kijken. :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb toevallig net ge-experimenteerd met de sarb072 (van Siedo, nog dank daarvoor ;)). Ik vind het rood kleurige niet zo mooi.

een vlakke blauwe band is fraai en wat sportiever, waar een donkerbruine croco een fraaie klassieke look geeft.

verder, wss vloeken in de kerk, vind ik bepaalde natos erg mooi staan, nu is het alleen lastig om ze te vinden met rose gouden hardware! haah

fotos kan ik evt later uploaden

1 like

Grijs is ook zeker niet verkeerd, je maakt het me wel moeilijk. Misschien een groene voor wanneer ik mij een beetje naughty voel. en dan grijsachtig/roodachtig/taupe achtig voor doordeweeks :thinking:

ah dat is handig om te weten, thnx

1 like

ben benieuwd naar je foto’s.

:innocent: Valt best mee, ik heb 'm nu ruim een maand. 2 weekjes had ik de band besteld. :sunglasses:

1 like

ik heb een groene croco 18mm, ik zet die dr ook wel even op, als voorbeeld. tis zeker voor de wat speelsere momenten

1 like

Hey Sebastiaan! Je hebt de weg weten te vinden?
*Edit; oh wacht, af vanaf juli 2019. :joy:

Vindt die groene toch wel nice bij deze hoor.

1 like

bij deze een aantal fotos, het is laat en ik ben niet de beste fotograaf, vooral de blauwe en groene komen er niet goed uit.

heb hem zelf nog nooit op deze, te kleine, groene band geprobeerd maar god, dat groene gloss leer staat enorm gaaf.

zelf blijf ik bij mijn favorieten, blauw (van KO), chocolade croco van Rios, en evt de witte en bond natos. maar de zilvere hardware is gewoon jammer.

@SwedishChef yes, ben niet de meest actieve poster :slight_smile:

Edit:

ik moet zeggen dat die grijze nato als voorbeeld voor de kleur grijs niet mis staat. grijs is zeker een optie hier. echter wat voor soort leren band deze aparte kleur grijs kan dragen is lastig. de speciale glans van de nato doet het hem namelijk ook wel.

Edit2:
ik vraag me af of een lichtblauwe leren band mooi staat, ipc is oranje + lichtblauw geweldig.

8 likes

Nog een aantal fotootjes van de sarb072 op een bond nato. Ik vind het een pracht combi. En door de nato anders te dragen dan normaal is de hardware goed te verbergen

8 likes

Op mesh:

4 likes