Show je Seiko SARB!

Sarb035 misschien wel voor die prijs, sarb033 is meestal iets duurder.

Verder heeft Pange Horloges wat modellen die er op lijken

Stel nieuw… waar moet je dan zijn?

ebay

Oh ja! Dat weet ik nog wel! Ik had het zo snel niet door dat het deze was. Leuk!

1 like

Hoi!
Ik had deze voor mn BB58 gekocht, komt van Crown n Buckle, Chevron “fifty”. Single pass, dus geen echt nato, maar zit wel heel comfortable. En zoals je ziet en weet… de Sarb kan echt ALLES hebben.

Good luck!

1 like


De Sarb033 houd goed stand in de Duitse bergen.

6 likes

Single pass! Super! Dan wordt het helemaal net wat minder dik.

Ik denk dat deze erg mooi op de spb149 zou passen. Het bandje is inderdaad blauw, toch?

1 like

Als je de Night & Harvest kiest dan is het meer midnight blue. De Fifty is zwart/donkergrijs. Nu is er sale, pas wel op met die inklaringskosten, die trappen nog aardig na. Levering was erg snel (fedex).

1 like

Ik zit zelf te denken aan spb143… Krijg nu de standaard 20% korting, maar 1000 eur voor een seiko is nog veel geld.

3 likes

Idem, heb deze al meerdere keren in en uit de winkelwagen gegooid :sweat_smile:
Ook zou ik veel liever een piano-zwarte kleur hebben in plaats van zo dof grijs; dus ik wacht nog wel even tot de volgende limited edition :grin:

1 like

De standaard 20%? Dat heb ik even gemist!

Ja, als je liever zwart wil is grijs het natuurlijk net niet!

Ja kan wel raden waar ik werk… (50-50)

1 like

Ah! Zoeits dacht ik al, maar het had zomaar gekunt dat je gewoon een grote Seiko fan bent!

Blij met de Alpinist die ik vorige week heb kunnen overnemen van een forumlid. Vandaag is de band ingekort dus kan hij gedragen worden!


Komende tijd eens wat andere bandjes proberen. Iemand tips daarvoor? Denk zelf dat donkerbruin suede mooi zou moeten staan of een groene of zwarte Nato zoals ik hier vaker voorbij heb zien komen

8 likes

Gefeliciteerd met je NA!

Ik heb daar ook wel eens mee gespeeld. Voor mij zijn er maar 2 combi’s. Bruin leder of staal.

image

3 likes

Band 1 is wel erg mooi. Waar komt die vandaan?

Haha dat is de originele band die erbij hoort. Niemand gebruikt die geloof ik. Die band is net karton. Vreselijk oncomfortabel.

1 like

Haha, lijkt zo nog best aardig. Maar goed een kwalitatief bruin kroko bandje zou mooi moeten staan

1 like

Draag de alpinist zelf altijd op een bruin lederen bandje van bandenmaker slls. Draagt erg fijn!

5 likes

Staal of bruin leer, beslist geen croco, struis of hagedis. Daar is ie te sportief voor naar mijn mening

Seiko_SARB017_L_BR2

6 likes