Show je Seiko SARB!

Dat ding doet het zo goed op zo veel banden.

  • Mosgroene colareb
  • NATO’s in gedekt blauw, zwart of groen
  • Olijfkleurig leer
  • Donkerbruin of roodbruin shell cordovan
  • Cognac, vintage of plat
  • Beige colareb suede

Het is echt fantastisch. Zeker ook die 100m WR, dat maakt het een echte explorer-achtige allesdoener.

1 like

Zelf ben ik meer van staal dan van leer. Ik denk dat ik binnenkort eens een president ga bestellen, mocht iemand er hier vanaf willen slide ff in mijn pb. Daarnaast vind ik een blauwe seude wel gaaf. Ik weet even niet meer wie deze poste hier eerder maar het ziet er goed uit.

3 likes

Dat zijn rare uitspraken. Het spijt me geweldig, maar dan moet je er maar eens eentje vast gaan houden. De manier waarop die wijzers en indices met licht spelen is echt een andere klasse, eerlijk gezegd. Qua bang for buck moet ik dan ook het HAQ 9F quartz uurwerk op het schild heisen. :slight_smile:

Dat gezegd hebbende, die AR coated upgrade maakt 'm wel zoveel meer schitterend (letterlijk) dan met het originele glaasje…

Is dat geen molequin?

1 like

Dat zou zo maar kunnen. Ik ben geen kenner op het gebied van banden. Had zelf wel gezien dat dit geen seude was. Maar ik bedoelde de foto meer als illustratie.

Jij kan het weten. Ik heb er nog nooit een in het echt gezien. Ik gaf puur aan wat ik vind op basis van wat ik hier op het hf aan foto’s voor bij heb zien komen.

1 like

Als je ooit in de polder bent kan ik de koffie aanslingeren. :slight_smile:

Waarbij, een aantal GSsen doen het ook voor mij niet hoor. De duikers zijn te lomp, veel andere modellen weer net te groot of te dik, en sommigen zijn echt te fragiel om dagelijks te dragen.

Die 11mm dikte van die SARB’s is wel echt cool. Daarom ben ik blij dat die GS quartz ook maar 10mm dik is.

1 like

Ik leef in de polder, in de buurt van het prachtige Kinderdijk.

Eens. Ik vind degene die Han had heel gaaf, en die grijze van Zulu ook, maar de gmt’s en de duikers vind ik absoluut niks. En degene met de hoekige kasten, volgens mij zijn dat al wat oudere modelen, vind ik ook niet echt mooi.

1 like

Ik bedoel de polder die zo’n 100km ten noord-oosten ligt van Kinderdijk. :slight_smile: In vogelvlucht. :slight_smile:

Die heb ik juist verkocht omdat de polijstrand en de bezel veel te breekbaar waren voor een toolwatch. Maar goed, da’s een stukje trauma mijnerzijds.

1 like

Flevoland?

Dat kan ik me voorstellen. Ik vind hem mooi, maar ik zou hem zelf ook niet snel dragen.

Ik denk dat deze van mij is.

Bingo. Molequin Reviere. Staat inderdaad :ok_hand:

1 like

Oef! Deze SARB moet ik een keer gehad hebben!:heart_eyes:

1 like

Das alleen niet de SARB…

1 like

?

Sarb017

4 likes

Het is de SARB der sarbs.

7 likes

Was eerst een Prospex plaatje… heeft die aangepast :+1:

2 likes

Over SARB gesproken

5 likes

Oh, ja dan heb je absoluut gelijk. Ik kan het niet verkroppen als ze die wannabe ‘X’ Alpinists als SARB bestempelen. Ze mogen niet eens de veters strikken van “017” :wink:

2 likes

Staat btw wel een SARB033 met Uncle Seiko Pres te koop op MP, ik probeer die bracelet van hem los te weken… lukt nog niet…

1 like

Klopt helemaal wat je zegt. Was een foutje :grimacing:
Deze is toch echt mooier!

1 like

Nu ook een Strapcode Jubilee op MP voor de SARB033/035

2 likes

Persoonlijk vind ik de endlinks te grof van de de strapcode jubilee voor een sarb.

1 like