Show je spetters 🎨

Hier een heel ander soort spetter… :smirk:

:joy:

6 likes

Nog ééntje gedaan op verzoek met oplichtende verf onder een blacklight.

5 likes

image

Plaatje van het internet, maar ik vind deze heel stiekem toch wel heel gaaf

15 likes

Leuk gelukt! Hoe heb je dat gemaakt? Acrylverf? Is er ergens een filmpje/tutorial/uitleg voor?

1 like

Die is van de dialartist op Instagram. Da’s wel een pro al vind ik niet alles even mooi wat ie maakt.

Veel experimenteren :laughing: Ik heb veel geprobeerd maar niet alle verf werkt even fijn.
Heb nu nog acrylverf maar ben druk bezig met iets zelf te maken dat makkelijker te verwerken is.

Ok, leuk! Acryl met wat water en dan op klein kwastje en proberen maar? Slingeren, tikken, swipen: net zoals thuis?

1 like

Zo ongeveer ja. Gooien, smijten, gorgelen en uitspugen. You name it.

Heb er nog ééntje gemaakt. Wou altijd al een keer een explorer stijl proberen dus heb er maar één in elkaar gedraaid. Vond de dial wel een beetje saai dus ben de verfdoos ingedoken.

28 likes

Vet gedaan hoor! Echt goed gelukt ook. Er zijn bedrijven die daar 600 euro voor vragen.

1 like

Thanks. Yup, bizar hè. Het is wel veel werk maar geen 600 Euro veel werk. Deel het door 10 en ik doe het voor je :nail_care:

Nog maar een bezel opgevuld. Het kevertje heb ik ook een paar spetters gegeven zodat ie op een lieveheersbeestje lijkt😁

2 likes

Let’s go!

7 likes


Spetters :wink:

5 likes

cool…!!

1 like

Eindelijk tijd gevonden om hem af te maken.
De verf zal in ieder geval wel goed uitgehard zijn ondertussen :sweat_smile:

Morgen even betere foto’s maken.

20 likes

Tof gemaakt! :metal:

1 like

Thanks! Was leuk om te doen :blush:

1 like

Geweldig :star_struck: beter dan het origineel.

1 like

Un Artisan d’Horlogerie!!! Gaaf kerel! :heart_eyes: :+1:

1 like