Ik zat net even op de Victorinox site en ik zie dat er tegenwoordig ook een INOX chrono is:
Moet zeggen dat ik nog niet meteen wild enthousiast ben
Zo te zien hebben ze de kast en de band van de Journey gepakt en er een soort van INOX bezel op geplakt. Dat snap ik niet helemaal, waarom niet de kast en band van de INOX?
Oud Vs nieuw.
Prachtig ding en oerdegelijk. Voelt even solide en onverwoestbaar aan als de andere modellen, maar meer verfijnd.
Ik ben blijkbaar echter te gehecht aan m’n oude Inox, die vol met krassen en deuken zit.
Meer foto’s in het blauwe gedeelte.
Sinds vorige jaar deze Victorinox Inox duiker als dagelijks horloge. Wel echt een topper stiekem, mooie robuuste uitstraling maar niet patserig.
Dit is mijn beater/werk horloge, zeer geschikt voor het dagelijkse gesleur en gesleep op de bouwplaats
Future classic!
Hier is mijn 241424. Volgens mij is dit nog dove master 500 serie. Heel tof ding. Wel massief met stalen band. Ik zoek nog steeds een goeie andere optie.
Iets rubber of hybride of wat dan ook. Maar met dat gunmetal staal en de dikte is het lastig. Zoek een dikke band of iets dat flinke présence heeft.
De Hirsch Extreme lijkt me wat maar die is zo…extreem
De originele rubber band van Victorinox geen optie?
Ja wel een optie. Maar vind deze niet heel mooi eigenlijk.
Van € 895,00
Voor € 625,00
De nieuwe lijn is uit. Ik moet hier aan wennen. Weet niet of ik het vooruitgang vindt. De oude Dive Master 500 was toch mooiste denk ik.