Show je Victorinox / Victorinox only

Inclusief krassen en kappen op de bezel/band. Daar is dit horloge toch voor gemaakt?
Het glas blijft er evenwel als nieuw uitzien!

6 likes

De lume is niet zo sterk als van een seiko duiker bijvoorbeeld, mar wel helder genoeg.

3 likes

Zo ga ik ook met de mijne om. Een echte topper. Vriend van me wil nav mijn model eenzelfde met groene plaat aanschaffen.

1 like

Ja, hier wordt mijn groene net zo bekrast.
In mijn optiek mag deze toolwatch er ook als toolwatch uitzien.
Met bijbehorende krassen. Ik heb ook zoā€™n beschermkapje erbij zitten. Maar die gebruik ik nooit, dat kapje heeft minder butsen dan de victorinox zelf. :joy::joy:.

1 like

Dat kapje is een onding. Het is niet zo dat ik mijn INOX moedwillig mishandel, maar door het gebruik zitten daar inmiddels ook de nodige krassen op. Bij zoā€™n horloge vind ik dat ook geen enkel probleem.

Helemaal mee eens.

inox Diver

4 likes

Batterijvervangingā€¦
Het blijft er toch bizar uitzien, zoā€™n bijna lege kast :joy:

4 likes

NA, zeer comfortabel. Nu nog eens een paracord strap scoren.

Gr. Marc

2 likes

Staat hem stoer hoor: :slight_smile:

1 like

Bij Baronyan juweliers in Amersfoort, Cruquius 53, liggen enkele Victorinox horloges in de aanbieding voor hen die geĆÆnteresseerd zijn.

Nieuw hier , heb mij al voorgesteld op het forum maar nog niet hier mijn Victorinox geshowt.
het is de Victorinox swiss army ST2500 Chrono uit 2007.
Gekregen van mijn mijn werkgever vanwegen 25 jaar bij het bedrijf.
Tot nu toe 1 x de band vervangen en 1 keer de batterij. probleemloos horloge wat ik dagelijks met veel plezier draag (ook al werk ik nu bij een ander bedrijf :slight_smile: )


nachtshotje van het lumen

ben wel helaas een grote Seiko fan :blush:

2 likes

7 likes

Afgelopen zaterdag aan de collectie toegevoegd:

7 likes

Deze Seikoholic was stiekem altijd al benieuwd naar dit model, dus toen ie in de aanbieding voorbij kwam (nog dank voor de tip, @timinh0 ) kon ik ā€˜t niet laten.
Metalen band heb ik even vervangen door een Seiko flat vent, om toch wat vertrouwds te hebben. :wink:
Stevig ding!

(87-1)

11 likes

blijft een absolute topper.

10 likes

Goedendag, welk type Victorinox gaat het hier om?

Zeer ondergewaardeerd merk

13 likes

3 likes