Show je Victorinox / Victorinox only

7 likes

Mooi, ik heb praktisch dezelfde gehad maar dan met een witte wijzerplaat. Verkocht hier op het forum toen.

1 like

Even een crosspost, om dit toch wel verrassende horloge te promoten.

Vorige week cadeau gedaan aan vrouwlief, ze heeft hem even afgedaan voor het douchen :ok_hand:t2:. Kan ik hem eens even proberen.

Ik moet zeggen… ik denk dat ik er ook een ga bestellen :sweat_smile::sunglasses:
(Wel een andere kleurstelling) misschien wel de zelfde vrouwenmaat.

De gepolijste vlakken zijn erg strak hoor :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

4 likes

De damesuitvoering is inderdaad een prima maat, ook voor veel herenpolsen. Bijkomend voordeel, niet die lelijke datum op half 5 :sunglasses:

Wel een beetje een dikkerdje :thinking:

2 likes

Er zijn nu ook 37 mm modellen die dunner zijn. Iets van 12,4 mm.

Ze zijn dan maar 100m waterdicht.

2 likes

Dieper kom ik zelden :sweat_smile:

1 like

Enige nadeel, er is geloof ik geen stalen band verkrijgbaar…

1 like

Deze ligt al een tijdje in de uitverkoop

“Victorinox - 241771 - I.N.O.X. V - Grijs met roze 37mm - Brunott Juwelier” https://www.brunott.nl/nl/victorinox-241771-inox-v-grijs-met-roze-37mm.html

Volgens mij hetzelfde model maar een andere band.

1 like

Klopt helemaal, had hem gezien. heb hem nog een stukje scherper aangekocht. ( op de rubber band, dat wel).

De paracord vindt wel bijzonder, maar voor de vrouw werd het dan wel heel kolossaal naar mijn gevoel. En denk dat ze de sluiting niet kon waarderen.

Dus voor safe gegaan :sweat_smile:

1 like

9 likes

Enige dagen geleden overgenomen supermooi :star_struck: “red panda” met zwarte subdials de Bonetto horloge band met vanille geur maakt het helemaal af. Drie banden geprobeerd maar toch… mis ik vreemd genoeg de echte klik en dat gebeurd mij de laatste tijd wel vaker :roll_eyes:
Welk horloge moet ik dan gaan kopen ??

Greets, Martin.

9 likes


raad het plaatje(model) :grin:

2 likes

Airboss?

2 likes

Bingo !

4 likes

Limited edition van 250. De dial is textured maar zie je niet op de foto. Van @NielsV mogen overnemen. Draag hem letterlijk dag en nacht op dit moment.

2 likes

Gefeliciteerd, veel plezier ermee :+1:

Zit ook wel eens met een scheef oog naar zo’n airboss te kijken, maar ik kan er nooit uit komen welke versie ik nou het mooiste vind :laughing:

1 like

Als er een versie bestaat waar er geen text op de binnenkant van het safffier staat geprint zou ik daar voor gaan. Dit is het enigste dat mij “stoort” aan het horloge. Misschien laat ik het glas een keer vervangen. De Lume is wat het voor mij doet, En de snelle leesbaarheid van de tijd.

1 like

Het gros heeft inderdaad die print, maar niet allemaal :thinking:
Lijkt mij ook wel een beetje apart aflezen omdat dat boven de wijzers “zweeft”

1 like

Ja dat is het ook. Je went er wel aan hoor moet ik zeggen maar het heeft geen meerwaarde. Je gebruikt het niet voor de 24 uur tijden af te lezen.

1 like

Dit is mijn vintage Swiss Army Brand/Victorinox uit begin jaren negentig
Het model is de Stryker in de Andre Agassi Limited Edition uitvoering.
Werd toen geleverd op een tennisbal.

4 likes