Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

12 likes


14 likes

Ok… de imperial 4580 VFA van Chrono, voor die schamele 100K, staat niet meer op de site.
Heb jij ‘m zeker net voor mijn neus weggekaapt hè…? :rofl::rofl:

2 likes

Tuurlijk wel… Lekker.
Straks hier te zien om je te jennen :rofl::rofl::rofl:

1 like

Special duo!! :grin::ok_hand:

Hahaha, ja zie je wel… :rofl:

1 like

Zo nog iets meer duo :wink:

Heeft toch wel wat op deze bracelet…

7 likes

Ok, dan post ik ook weer eens een oude foto van de mijne. Want drie keer 6156-8010 is scheepsrecht.

8 likes

Ha! De 6156-8010 club strikes again!

2 likes

Fijn weekend!

13 likes

Lekker! Hoe loopt ie?

1 like

Loopt geweldig. Geen centje pijn. Opvallend veel gangreserve ook, voor zo’n oud beestje.

Maandag ontvang ik mijn 5722-9970. Zodra die er is, ga ik alle GS-en rangschikken voor een servicetour. Ze komen allemaal aan de beurt. Ben overtuigd door wat jij er recent over zei. (Dat was geen echt nieuws, maar soms heb ik wat aanmoediging nodig :wink:) Thanks! Het is uiteindelijk werelderfgoed :+1:t2:

2 likes

Ik zit ook nog te wachten om ze naar België te brengen. Ik heb al contact gehad met James, maar heb geen zin in Covid gedoe aan de grens, dus ik wacht nog even met heen en weer rijden. Al heb ik het idee dat er niemand staat te wachten, maar goed, geen idee, geen gedoe.

1 like

Je kan ook gewoon opsturen he :+1:

Wist je trouwens dat er ook een cap gold Spedial was…

3 likes

Nee, dat wist ik niet! Zeker niet dat het een special was in deze (schijnbaar) ‘reguliere’ 8000-kast! Gaaf ding zeg. Nu ga ik meestal (nog) voorbij aan gouden kasten, maar deze is wel héél bijzonder :+1:t2:

Ook nauwelijks te vinden denk ik. Nog nooit 1 te koop gezien.

Nog zo’n unicorn…
Zou niet misstaan naast jouw 6185. En natuurlijk naast jouw 4580 :crazy_face:

1 like

Die 4580 was een mopje overigens :joy:
Maar dat was hopelijk al duidelijk :rofl:

1 like

Haha, ja natuurlijk joh… :wink::+1:t2: