Gewoon elke dag even seiko shufflen .
Mijn SLA017 staat nu ook stil.
Net Michiel23’s ex 62GS weer omgeslingerd. Heb ik ook op tijd moeten zetten.
Gewoon elke dag even seiko shufflen .
Mijn SLA017 staat nu ook stil.
Net Michiel23’s ex 62GS weer omgeslingerd. Heb ik ook op tijd moeten zetten.
Haha de “kleine 25”'s zijn eerder schaars… 4 op 100 volgens de research van Robert Sipos.
Ik gooi er dan gewoon eentje ‘s avonds op de winder, prima oplossing.
Herkenbaar. Maar doe het gewoon! Het is elke keer weer zo’n plezier om de 4420 op te winden en te dragen. Maar ja, ik ben dan ook een gecertificeerde fanboy…
Ik zou zeggen: zet je bezwaren opzij en ga de automaten maar handmatig bijwinden!
Ik verwacht deze maand eigenlijk mijn early dial 4420 terug van service en mainspring vervanging. Ben erg benieuwd!
Daarna wil ik GS thema-dagen gaan organiseren: “just an automatic monday”, “diashock dinsdag”, “manual wound wednesday”, “day/date donderdag”, etc…
Wow, dat is inderdaad schaars te noemen! En allemaal in goud, vrees ik?
Polished friday en Redial saturday Moet wel in balans blijven.
De eerste zijn inderdaad enkel GF of gold filled, maar 100 micron in plaats van de 80 op de GS First…
Introductie van de stalen versie is 1962:
Ik herken de druk om automaten “aan de praat te houden” maar ik heb elke schroom daaromtrent opgegeven… Gewoon manueel tot maximum draaien en aandoen alsof het een handwinder is .
Hahahaha! Ja zeg, nu wordt het boodschappenlijstje op de dubieuze manier langer gemaakt!
Ik dacht meer aan “facetted friday”, “HSS saturday” en dan nog iets op zondag…
Welk foliant heb je daar voor je liggen? Is dat de bijbel van Japanse uurwerken?
(Te) kort artikel specifiek over de King First van Yoshihiko Honda (verkoper van de KS1) in de Low Beat… Hij stuurde het magazine mee wellicht om de lange wachttijd wat te verontschuldigen
.
Fantastisch zeg. Ziet er bijzonder interessant uit. Ik krijg altijd wel het ‘snoepwinkel’-gevoel bij dit soort publicaties, haha
Je bedoelt dat gevoel van “ik wil ze allemaal maar dat kan niet want dan ga ik dood” ?
Ah, ik zie dat je dat gevoel herkent! Maar inderdaad, dát gevoel bedoel ik!
Je weet hopelijk dat je je Google translate app via je camera de teksten kunt laten vertalen?
Lens heet dat ja gelukkig weet ik dat, bedankt voor de melding
.
Redial king seiko toegestaan?
Jullie hadden ‘m misschien al gezien, maar op Yahoo wordt een geweldige 6146-8010 ‘Arabesque’ aangeboden. In mijn ogen de allermooiste 6146 die er is:
Echt prachtig! De 4402 is de volgende op mijn lijstje…