Ik koos deze vandaag:
Uw foto’s zijn beter dan de mijne!
Apparte opdrukken allemaal, Frans, Japans en Iraqi, lijkt mij zeer zeldzaam.
Maar uw 49999 is beter dan de zijne…
Hoho niet pronken met andermans veren Daniel
Nou vooruit, als voormalig eigenaar zie ik het nog een keer door de vingers
Ik trakteer mezelf en mijn vrouw morgen op een diner bij Yamazato in het Okura hotel. Dan is er toch maar één horloge dat ik in zo’n omgeving om kan doen, de 44GS toch?
Helemaal mee eens!
En geniet er vooral van!
Zal ik doen. We hebben er jaren geleden al eens gelunched, dat is al indrukwekkend, maar het diner lijkt helemaal een beleving te gaan worden.
Geen teppanyaki (hete plaat), maar zoals ze het zelf zeggen ‘authentieke Japanse haute cuisine’. Kaiseki Ryori.
De enige die ik ook gezien heb. De Iraakse importeur bestelde in de 70s een lading Toyota crowns in Japan. Dit was vermoedelijk een relatie geschenk toen ze naar Japan kwamen. Het verhaal, de bedrukking, het klopt allemaal dat ik denk dat dit gewoon origineel was. Ik had hem misschien niet weg moeten doen
Fantastisch hoor! Wij hebben in het Okura al wel eens bij Le Ciel Bleu gegeten. Waanzinnig… Yamazato staat zeker nog op het lijstje. Dus graag een recensie
Echt iets bijzonders! Gerald Donovan (The Grand Seiko Guy) publiceerde vorig jaar een erg interessant artikel over een GS 6145-8000 met een Toyota print. Vast en zeker origineel en als zodanig écht iets heel speciaals! Ik denk dat Gerald het leuk zal vinden om een foto van dit exemplaar te zien.
GD is wel niet aan KS
Mooie band hep u daar
Jep. 4420-9990
Dat weet ik, maar deze KS kan hem wel bevestigen in zijn onderzoekingen naar de authenticiteit van de Toyota print.
Spreekt voor zich!
Ook een mooi geconserveerd exemplaar. Bandje staat 'em goed.