Show je Winnende Wijzerplaten

Het feit dat ik best wel moest zoeken naar een sterling zilveren wijzerplaat met een lichte korrelstructuur. De Stowa had een gladgetrokken Rotpunkt hoogglans wijzerplaat:


De Hamilton was gladgetrokken zilver. Nog steeds met een korreltje, maar veul fijner:


Er is iets met een sterling zilveren wijzerplaat wat er gewoon ongelofelijk clean uitziet. Soms zie je de korrel erg goed, soms lijkt hij hagelwit:

Het is maar wat je bijzonder noemt. Ik vind het een expliciet mooie wijzerplaat. Doet me ergens hier aan denken:

8 likes

Ik hoopte op een duidelijke, uitgebreide uitleg en die kreeg ik gelukkig. Thanks! :slight_smile:

1 like

Die Stowa is ook mooi zeg!

1 like

Deze “black chrome” pkaat. Recht van voren oogt het zwart, maar als je hem iets kantelt blijkt het te glanzen als metaal en reflecteert het enorm:

En verder deze PR 516. Normaal donker bordeaurood, maar in de zon een prachtig knalrode sunburst:

11 likes

25 likes

Sterling zilveren wijzerplaat, die vaak gewoon wit oogt inderdaad. En mede prachtig vanwege de structuur, zoals bij mijn Longines

5 likes

15 likes

11 likes

Beide niet meer in mijn bezit maar leuk dat ik ze hier nog kan showen.

8 likes

70791fe4d9068596ab9ac2fec200af93998ea947_1_666x500
Wereldkampioen :grinning:

3 likes

Deze beauty’s zijn nog wel in mijn bezit!

6 likes

Deze was de bedoeling :slight_smile:

6 likes

Hoewel ik plenty GS-sen als eerste zou kunnen aanhaken, blijf ik deze het meest bijzonder vinden.

Daarna, als het om kunst gaat, toch deze exen:

14 likes

Deze Anordain mag dan ook niet ontbreken met zijn fumé emaille wijzerplaat:

16 likes

De fantastische sunburstplaat van de zoemende Megasonic! :star_struck:

16 likes

De Straum Opphav :star_struck:

16 likes

Handgehamerd.

27 likes

Ik vind deze van mijn vriendin bijzonder mooi.
Stad en land afgereisd om de mooiste parelmoeren plaat te vinden

12 likes

Deze Ex mag hier niet ontbreken…

6 likes

Deze mag hier niet ontbreken.

7 likes