Show je X (of PS, Prospex Seiko)

Wil ik ook voor mij EOS, maar eens uitzoeken wat voor lens ik moet kopen. Weet er te weinig van :see_no_evil:

1 like

Ik heb tegenwoordig alleen nog een compact (Sony RX100III), dus een losse lens gaat bij mij niet lukken. Ik weet niet wat voor een EOS je hebt, maar dit vond ik zelf een toplens EF 100mm f/2.8L Macro IS USM. Heb er mee gefotografeerd toen ik nog een 5DIV had. Zomaar een voorbeeldje, uit de oude doos …

Rolex gravure in glidelock.
Zoals je ziet met de stukken kleding er nog aan, even klikken voor inzoomen … :wink:

PS Sorry voor off topic! :sunglasses:

1 like

Kolere wat gaaf :ok_hand:

6 likes

10 likes

7 likes

Hier mijn Seiko Prospex SRPE27K1

6 likes

6 likes

Bijna…
Dit is de 299.

4 likes

6 likes

Sinds Mei 2020 is het hier een dolle boel geweest. Ik heb deze nog over:

Deze zijn sinds 2020 zowel gekomen als gegaan. Echte Xen dus.

En deze had ik nog lang in de kist, maar is vertrokken rond April 2022:

7 likes

Seiko Prospex SRPB49J

3 likes

Ook een Prospex

10 likes

Mooi hoor, is dit een limited?

1 like

Ik heb de SBER001 (in EU: SFJ001). De SFJ001, SFJ003 en SFJ005 zijn geen limiteds. Daarnaast is er nog een SFJ007 die weer wël limited is.
Klik

Deze limited zag in Frankrijk in Colmar, ik keek bij een horlogewinkel. Toen ik enige tijd later weer de winkel bezocht zag ik hem niet meer.

1 like

Ik vind de limited wel leuk, maar zal niet snel een horloge met zwartkleurige kast kopen.

SFJ005 is ook een limited edition, voor zover we over gelimiteerd kunnen spreken bij 4000 stuks maar dat is een andere discussie.

1 like

Inderdaad, ik zie het nu.
Op zich had dit ook een kandidaat voor me geweest, maar ik vind de zwarte middenschakels in de band niet geweldig.
Daarom lang getwijfeld tussen de witte en de zwarte wijzerplaat.

SFJ005

Originele bandje is donkerbruin, dat maakt het geheel nogal donker. Dit is exact hetzelfde model bandje, maar voor een ander horloge bedoeld. Vind hem zelf beter staan, combineert prima met de oranje accenten op de dial en wijzer.

6 likes