Show je X (of PS, Prospex Seiko)

Uiteraard een mening. Mijn mening wel te verstaan. Dat mag duidelijk zijn.

Kan nog niks anders laten zien, mijn NA’s zijn nog onderweg :grin:

Helemaal mee eens. Al het speelgoed uit mijn jeugd is bewaard gebleven en daar hebben mijn kinderen ook weer volop mee gespeeld. Houten auto’s, treinen, Meccano, een microscoop, een naaimachine, puzzels, gezelschapspelletjes noem maar op.

Die lichtgevende waardeloze hardplastic troep waar de huidige speelgoedwinkels mee vol liggen gaat na een uur kapot. Wordt en masse geproduceerd voor een cent en ligt hier voor tien euro in de winkel. Rotzooi.

1 like

SPB077

6 likes

Die wist ik niet. Logisch eigenlijk. Weet wat geleerd. Bedankt Bas!

1 like

Ja. Prachtig ding.

Ik moest en zou hem zelf hebben.

Maar een ‘echt Prospex-gevoel’ heb ik er niet ( meer ) bij.

Het logootje stoort mij niet. Maar omdat het nu gewoon op bijna ieder doorgekauwd Seikomodelletje staat , verliest het zijn charme.

5 likes

SPB077

SBDC029

SPB105

SRPB51

4 likes

SLA023/SBDX025.



Fijne dag allemaal!

11 likes

En nog n spb051

14 likes

Ik vind hem mooi! :raised_hands:
Wat is de maat? Denk voor mij te groot. Maar blijft mooi. :wink:

SUN065P1 :sunny:

9 likes

Ik ben opgegroeid met een heel ander soort X :see_no_evil:

Xzibit-X-Cover

7 likes

Haha wat een verademing! Hij doet het hier meestal niet zo goed, wellicht omdat het een (solar) quartz is, dat kan ik begrijpen.

Diameter kast is 41,5mm. Ik heb zelf ook vrij kleine polsen, dus het kan net. Nato doet hem ook groter lijken.

1 like

7 likes

41,5 mm. Dat klinkt interessant! Ik dacht dat dit soort modellen van Seiko altijd minimaal 42,5 mm waren. Wat is het modelnummer? Dan ga ik er toch eens naar zoeken. Ben je niet meer alleen op het forum met je impopulaire horloge. :grin:

Oh Sorry, ik lees nog een keer je post en zie nu pas het typenummer erbij staan. :sleeping:

De SBDL053

5 likes

de SRP777

6 likes

de SRP637

5 likes