Show je X (of PS, Prospex Seiko)

Ja. Gisteren. Heb in totaal 7 horloges verkocht. En nu 1 terug :wink:

2 likes

Ocharme, dacht dat het eeuwige liefde was met de groene. Maar veel plezier met de nieuwe! Ik aant sparen voor twee van die nieuwe 62mas’ en.

Het was een mooie tijd met groentje. Die krijgt nu vast een jonger baasje :sweat_smile::+1:

2 likes

6 likes

Seiko King Turtle

7 likes

3 likes

3 likes

Hoewel ik er nog steeds moeite mee heb om een x op de duurdere modellen te zien, heb ik nu toch een mm300 met x op de dial overgenomen van een gewaardeerd forumlid, ook omdat ik nergens een sbdx017 meer kon krijgen.
Ik heb hem nu 5 dagen gedragen en ben nu blij dat ik het vorige model niet meer vond.
Het is de blauwe uitvoering en hij is prachtig.
Het blauw varieert van diep donkerblauw tot lichtblauw en onder sommige omstandigheden zwart tot lichtgrijs.
Fantastisch hoe Seiko dit doet.
Het horloge is verder ook van een geweldige kwaliteit echt rolex niveau, alleen de band is niet slecht maar ook niet al te best.
Rest mij nog te zeggen dat ik heel blij ben dat ik weer een mm300 heb.:joy:

6 likes

inderdaad een mooi model.

1 like

3 likes

Heb zelf de SPB149, na dit topic te hebben gelezen, heb ik Seiko Nederland een mail gestuurd. Kreeg vandaag een reactie:
Het is zowel de X als de PS. De X verwijst terug naar de ‘x’ in het woord Prospex. De PS staat voor Professional Specifications, waar de naam Prospex vandaan komt.

1 like

SRP773J, toch een beetje een ‘instap’ Prospex.

4 likes

SRP775J

4 likes

7 likes

7 likes

digi X

5 likes

7 likes

11 likes

5 likes

4 likes