Show jouw perfecte horloge

Goud, geen lume, arabische numerals. Perfect voor mij.

10 likes

Ja, maar dan de 36 :wink:

16 likes

Mijn perfecte horloge moet ik nog vinden. Mijn favoriete merk is toch Tudor. Ik hou van divers en chronografen, maar het perfecte horloge uit mijn huidige collectie is toch echt de Longines Flagship Moonphase. De opaline wijzerplaat in combinatie met de gouden indices en wijzers :star_struck: En daarbovenop de maanfase indicatie, I like :heart_eyes: En dat in een 38,5mm kast die niet te dun is en daardoor ook wrist presence heeft

9 likes

Mogen het er ook twee zijn? :thinking:

16 likes

Dun, netjes maar verre van saai, perfect afgewerkt.

30 likes

De 36 vond ik toch wat te klein en ik vond de wijzerplaat en wijzers meer in balans bij de 41MM

Maar ook de 36 MM blijft mooi hoor,

1 like

Ik pak toch vaak hetzelfde horloge… GMT

8 likes

Vraag 1:

Welke foto hoort niet thuis in dit rijtje ?

:rofl:

3 likes

Herkenbaar, heb dat met deze :arrow_down:. Band is ook super.

5 likes

Tja, onverwacht kwam ik deze Seiko LM tegen en ben zeer onder de indruk van het futuristische en toch classy design uit 1973:

De verhoogde gouden ring met minuut indices, de blauwzwarte sunburst, de fijne ribbeltextuur op de uur- en minuutwijzer, het vlakke glas, de afgeschuinde kastvorm enz.

Allemaal samen een creatieve, gedurfde designtaal. Er zijn ook wat imperfecties maar die maken hem alleen maar mooier :slight_smile:

4 likes

Moeilijk kiezen, maar deze modellen zijn voor mij perfect qua formaat, design en afwerking.

11 likes

Dat is denk ik ook wel een van de meest perfecte horloges die je uit kan kiezen, vwb techniek, materiaal accuratesse.

Dit is voor mij het perfecte horloge

4 likes

Helemaal mee eens, ik ben er nu hard voor aan het sparen, kan niet wachten!

1 like

Het perfecte kwartet voor jou :grin: Lekker bezig

1 like

Na ruim 3 jaar nog steeds mijn daily!

4 likes

Dat moet deze zijn. Mooie details, 41mm, goed afleesbaar en op een geweldige stalen band met quick-adjust.

5 likes

IMG_3520

11 likes

Deze Zeniths doen het goed hier! :+1:

Qua design en formaat: Deze. En merk maakt me niks uit, had alles mogen zijn. Maar dit is, in mijn optiek (zo goed als) perfect.
41mm, oyster stijl band, volledig gebrushed op de zijkanten na, bezel van mooi materiaal en een kroon zonder crownguards.

6 likes