Volgens mijn is alles tegenwoordig een dress watch…
Van mijn collectie blijf ik de Max Bill toch nog steeds een ultieme toffe dresser vinden . De datum zou voor mij het enige punt zijn waarom niet; maar omdat deze mooi wegvalt/opgaat in het geheel is dat geen issue.
De GS is prachtig maar de JLC staat nog een stapje hoger wat mij betreft. Wat een schoonheid!
Echt wel een mooi blauw!
Hoe verkleurt het onder led licht?
Nog geen idee eigenlijk.
Hoogst merkwaardig topic nu.
Merkwaardig dat basale kennis ontbreekt, notabene op een horlogeforum.
De titel is toch echt ‘Show me your dress watches’…
Discussie is al vaker voorbij gekomen. En volgens mij is de titel om die reden al een aantal keer aangepast. Ik denk dat er een categorie nette horloges wordt gezocht temidden van vintage, chrono, vlieger en duikers en andere Only topics.
Ach… een wijs man schreef eens " love everybody"
Schreef die wijze man ook hoe je een ander topic kunt aanmaken? Zoals “nette sportieve horloges”
Dat weet ik niet. Ik ben niet zo wijs. Misschien even aan johnvdt vragen, want het is zijn ondertitel…
Maar ik zie eigenlijk dat zelf in het verkeerde topic reageer, want ik dacht dat ik in deze was beland Het grote 'Dress watch' topic.
Bij veel posts zou je inderdaad twijfelen of het dat topic is.
Wil hier toch de Jazzmaster even ingooien
Voldoet in ieder geval aan een redelijk aantal van de eisen die eerder in dit topic langs kwamen,al heeft tie wel een (lichte) lume, en een datum!
Dat is een hele mooie !