Seamaster only!

Nogmaals bedankt @Rubennnv👍

1 like

11 likes

Een oude en een nieuwe

Ik verveel me echt, dit is al het zoveelste topic waar ik foto’s aan het posten ben

16 likes

Tja dan maak ik er gebruik van ook :sunglasses::joy:

6 likes

Heeeeel tof. Welke ref. is dit?

Dankje. Dit is de 2221.80.00 quartz.

1 like

Tof! Die heb ik ook inkomend zie ik net. Wist t ref nummer niet. Had al wel vermoeden dag t de zelfde was.
Maar bevalt dus goed?

1 like

Ja, bevalt super. De staat is erg goed voor een horloge uit 2010. En het feit dat het een quartz is, stoort mijn niet echt. Mij gaat het vooral om de band en het wijzerblad. Al moet ik zeggen dat ik de band altijd zo lelijk vond dat ik hem mooi ben gaan vinden :joy:

1 like

Ja ik was eerst ook geen fan van de band. Maar ben hem gaan leren waarderen.
Pakket bezorger is net geweest. :tada:

17 likes

Same here. Kon maar niet begrijpen wat er zo leuk was aan het bandje. Zolang je het maar vaak genoeg voorbij ziet komen, ga je er aan wennen inderdaad en leer je het meer waarderen… kan zijn nadelen hebben natuurlijk in het algemeen

2 likes

Het is dat ik de hele avond toch niks te doen had.
Maar mijn hemel wat zaten die schakels vast…
En tjonge wat een geklooi zonder goed gereedschap.
@triplock is zo aardig geweest om voor mij een tooltje te bestellen. Dus verdere eventuele aanpassingen moeten maar even wachten.
Maar het is voor nu draagbaar. En geen brokken gemaakt.
:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

13 likes

Hier ook weer een SMP gekomen!
Deze keer eentje waar de hele Seamaster liefde mee is begonnen ooit :sunglasses:

24 likes

17 likes

Beide fraai! :heart_eyes:

Nog even en je haalt @RLC in … :wink: het begin is er al hè, meerdere horloges om één pols! :see_no_evil:

1 like

Bij mij is daar deze hele hobby mee begonnen!
Geweldig mooi horloge, al vier keer gekocht maar helaas nooit meer het eerste gevoel wat de eerste mij gaf weten te bereiken… Daarom zal deze ook snel weer vertrekken, en zeker ook weer eens terug komen…

Een jaar of twee dagelijks de zwarte keramische SMPc gedragen. Op foto’s mijn all time favourite, in het echt mij net te kill. Dit oermodel met golfjes doet mij persoonlijk veel meer.

Veel plezier ermee, @Rubennnv en @Vinbiz ook.

11 likes

Ja, ook eentje voor watchgirl natuurlijk. Anders staat de hobby binnen no time op stilstand. Wel puur verlies want zo ligt er ook nog een Aquaracer 32mm en kleine Meistersinger van de periode dat ik daar het grote model van had.

10 likes

Nou moet je ophouden! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb jij dit horloge nog nooit gehad?
Geloof daar niks van! :smiley:

Hoe kan dát nou??? :face_with_hand_over_mouth: :shushing_face:

:innocent:

1 like

Ik heb zelf een voorkeur voor wat kleinere horloges, dus wat mij betreft perfect! :smiley:

2 likes

Haha dankjewel kerel. Ben er wel blij mee. Maaaaar… moet er nog steeds aan wennen hoor. Hoop dat ik er zo snel mogelijk overheen kan kijken en het accepteren.

1 like