Seamaster only!

Ik denk niet dat het past omdat de nieuwe Seamaster een hogere kast heeft vanwege het nieuwe uurwerk. Je zou het een keer moeten passen of de aansluiting acceptabel is want ik het het nog niet gezien.

Groeten
Rutger

16 likes
14 likes

13 likes

Erg mooi!

Hoe bevalt die? Meer foto’s mag natuurlijk altijd. :slight_smile:

Nog niet in roulatie genomen, zit nog in de kluis. Wel al wat extra fotos gemaakt.

20 likes

Echt heel mooi en staat je ook goed!
Zou graag je ervaringen willen lezen zodra die in de ‘roulatie’ zit. :ok_hand:

3 likes


Gisteren overgenomen van een forumlid :slight_smile::heart_eyes:

28 likes

24 likes

Ooit moet ie eens bij me terug komen

1 like

Helaas is m’n Seamaster momenteel bij Omega om de bezel uit te lijnen, nu moet ik het met een foto doen😢

27 likes

Huh what happened?

2 likes

De uitlijning van iedere bezel is verschrikkelijk. Schots en scheef. Het sluit niet aan op de indices van de dial.

I don’t mind, want als ik mij daar al druk om zou maken, zou ik dit weekeinde nog opgenomen moeten worden, maar sommige mensen storen zich er wel aan. :wink:

2 likes

Dat verwacht ik bij een SKX, niet bij een Seamaster :thinking:
Dat er wel eens een over het hoofd gezien wordt, oké

Maar :

Had ik niet verwacht :neutral_face:

2 likes

Al vanaf het begin (op foto’s te zien) heeft de bezel een kleine afwijking naar links. Door een topic op HF over SKX en het uitlijnen, controleerde ik m’n SKX 007 en deze was perfect!
Toen keek ik ook even naar de bezel van m’n Seamaster (SMPc) en tot m’n verbazing zag ik een kleine afwijking en dan blijf je dat telkens zien😥!

M’n Seamaster zit nog volop in de garantie.

Bij ons in de buurt is een Omega Service (Movements) en ook zijn vinden dat dit bij zo’n duur horloge niet mag en dus hebben ze hem opgestuurd. Zelf verhelpen ze dit niet, omdat de kans op breuk bij een ceramische bezel (inleg) heel groot is en dan zouden ze met een schadepost van zo’n € 300,00 komen te zitten.

3 likes

Nog niet opgenomen😀!

2 likes

Heb je ook naar de uitlijning van je chapterring gekeken van de SKX?

1 like

Laat eens een foto zien dan please :sweat_smile:

1 like

Als ik weer thuis ben, doe ik de foto’s wel.
Nu ben ik op stap met m’n perfect uitgelijnde Speedmaster😀!

4 likes

Laat even weten hoelang het duurde en hoe het afliep en tag mij dan ff ok? :slightly_smiling_face:

2 likes