Seamaster only!

:evergreen_tree: Master???

7 likes

Heb ik toen ook gehad met deze smpc… heb me er verder nooit aan gestoord maar vond het wel vreemd dat dit door de controle komt

2 likes

Foto (zojuist gemaakt) van m’n SKX:

Foto van m’n Seamaster, waarop de afwijking naar links is te zien:

4 likes

Ik wil niet cynisch overkomen - weet dat ik een trotse bezitter van een Omega ben -, maar het is natuurlijk wel gewoon overhyped massaproductie.

1 like

Jaa oké maar er mag toch wel iets nauwkeuriger gekeken worden. Het is geen Hema watch natuurlijk :wink: en met de huidige prijzen moeten ze eigenlijk producten leveren zonder enige fouten. Fouten worden gemaakt uiteraard maar zorg dat ze eruit gepikt worden. Maargoed denk dat het bij elk merk wel eens voor komt.

2 likes

Precies!
Koop een Rolex instead! :sunglasses:

2 likes

Dat is ook het gevolg geworden :stuck_out_tongue: maar haal nu geen haters op je nek voor je het weet escaleert het volledig hier :joy: :muscle:t3:

Ja, zou mij ook storen Hans. Goed dat je hem in de garantie nog even laat herstellen. :+1:

1 like

Welnee!
De SMPc dragers hier weten ook wel dat het een goedkoop - en slecht uitgelijnd- alternatief is voor een échte Rolex Submariner duiker!
(De énige echte! :sunglasses:)

@HansT: die afwijking is inderdaad wel érg groot! :face_with_monocle:

Kun je de bezel niet een slag terug vastzetten of staat de pip dan rechts van de 12 uur marker ?

1 like

Ja klopt, dan heb je een nog iets grotere afwijking naar rechts.

Ω

Ja Jaroen, maar een Rolex is nu eenmaal geen alternatief voor mij, ik vind de SMPc gewoon erg mooi (nog steeds). Als het ooit gebeurd dat ik een Rolex koop, dan wordt het een No Date!

Ω

2 likes

LOL Het was maar een cynisch grapje! :joy:

Ook geen optie voor mij denk ik…verder ben ik eigenlijk écht héél tevreden met mijn SMPc; hij is een tikje dressy en daar hou ik van!!! :relaxed:

9 likes

Mijn SMPc lag klaar in het servicecenter van S/C voor retourzending naar Maastricht.
Heb echter ervoor gekozen om hem nog 2 weekjes daar te laten zodat ze elke datum kunnen controleren aangezien ze het probleem niet gevonden hadden, aldus de medewerker aan de telefoon. Dus nog even 2-3 weken geduld hebben :sweat_smile:

5 likes

Familie portret

24 likes

Is dat de rubberen band van de nieuwe Seamaster?

Oeh dit zie ik graag! Het nieuwe type rubber band op de vorige generatie SMPc! Staat hem te gek, ik heb de blauwe band voor mijn blauwe SMPc :smile:

1 like

Ruben,

Kun je daarvan een foto laten zien?

Edit:
Ik bedenk me ineens dat je waarschijnlijk zelf de nieuwste versie Seamaster hebt die gewoon te koop is op rubber. Zelf vind ik die rubberen banden supertof en zou willen weten hoe die zou staan op de vorige versie.

1 like

Zodra ik mijn SMPc terug in bezit heb zul je ze gegarandeerd langs zien komen. En nee ik heb het vorige model Smpc :+1:

16 likes

13 likes

9 likes