Seamaster only!

Om het vintage aandeel op peil te houden. :wink:

3 likes

Ik ben saai en voorspelbaar maar draag o.a. dit horloge zó graag!

13 likes

En terecht

1 like

Ik ook

10 likes


22 likes

19 likes

12 likes

5 likes

Drie stuks
Nice

Welk referentie nummer heeft deze beauty?

Ook een Seamaster en ook 41.5mm en superlicht…

5 likes

Mooi die Aqua Terra met de oranje wijzer! Vind het wel jammer dat ze die niet in de 38.5mm hebben uitgebracht. Net zoals de >15,000 gauss versie die ook alleen in 41.5mm te krijgen is.

1 like

Deze seamaster staat op de lijst om te kopen wel nog even wat oude flessen weg brengen voor het statiegeld!

13 likes

Zou je dat nou wel doen ??? :thinking::relieved:

7 likes

Kreeg zojuist bericht van Movements dat m’n Seamaster al weer terug van Omega is en dat hij nu mooi is uitgelijnd. Morgen ga ik hem ophalen, dan is hij precies drie weken weg geweest, ik had gerekend op zo’n acht weken. Morgen volgt wel een foto😀.

21 likes

Dat is goed nieuws Hans! Meevallertje dus :smile:
Ik heb begin van de week bericht van S/C ontvangen dat het probleem van mijn Smpc met de haperende datum zich bleef voordoen maar hun horlogemakers niet konden uitvogelen waarom… het horloge is onderweg naar Omega zelf momenteel. :neutral_face: Dus dat zal nog wel een behoorlijk aantal weken gaan duren …

3 likes

Ja echt wel een meevaller!

Jammer dat je jouw SMPc langer kwijt bent, maar dan kun je er wel van op aan dat het helemaal goed komt. Ik ben blij dat ik de mijne morgen weer kan ophalen en ben ook heel benieuwd, maar als Movements zegt dat het goed is, dan zal het ook zo zijn.

Het kan natuurlijk ook zijn dat jouw Seamaster redelijk snel weer terug is omdat ze blijkbaar bij Omega het tempo er een beetje in hebben zitten!

2 likes

Dat is mooi. Omega servicecenter is echt stukke vlotter dan bv. Tudor. Bij Tudor vergeet je dat je überhaupt een Tudor had.als je 'm voor “service” laat gaan.
Lekker weer heel binnenkort om de pols Hans.

1 like

Verheug me om hem morgen weer te dragen, dan kan m’n pas verkregen Speedmaster uitrusten😀. Inderdaad snelle service van Omega (en Movements)!

1 like

Dan hoop ik dat je morgen geen muziekles, piano spelen en moet dirigeren, want dat wordt dan een “Janboel” met dat staren richting de SMP.:cold_sweat::rofl:

1 like