Die burst zelfs midden in de nacht
Volgens mij is dit gewoon sunburst hoor, heel mooi.
De donkerblauwe SRPB41. Lang over gedacht, wilde graag een blauwe en vond die andere toch niet blauw genoeg. Ik wilde die eigenlijk mezelf met kerst geven, maar ik kon een mooie kopen van een forumlid en dan moet je spijkers met koppen slaan. Ben er erg blij mee
Jamaar… nou weet ik het niet meer. Ik weet alleen dat ie heel mooi met licht speelt als je hem beweegt, van bordeaux naar lichter rood en weer terug. Maar is dat sunburst? Of reflectie?

Ben benieuwd naar de foto’s! Maar alvast gefeliciteerd!
Sunburst is altijd reflectie.
Heb even wat foto’s online bekeken, maar dit is inderdaad wel net anders. Deze plaat is niet radiaal geslepen, maar tangentiaal.
Maar wat mij betreft net zo mooi.
Dank! Eerst maar eens de band laten aanpassen aan mijn smalle 16,5 cm polsjes.
Daarna wellicht een keer de leren band erop proberen die ik vandaag toevallig ook heb gekocht.
Tangentiaal? Een unicum: nooit in mijn leven heb ik dat woord gelezen, laat staan geschreven. Twee unica zelfs. Ik durf het woord niet hardop te zeggen want dat hebben we nóg een unicum.
Enfin, ik heb geen idee wat dat is maar ik heb me dus belachelijk gemaakt in dit topic door een tantentiaal geslepen plaat te presenteren als radiaal. Fijn!
Neemt niet weg dat steeds als ik hem omdoe ik voor het raam ga staan en mijn pols ga bewegen omdat ik dat kleurenspel zo graag even zie
Haha, ben je gek, het is een mooi horloge met een prachtig geslepen plaat. Hoort hier meer dan thuis.
Kan er uren naar kijken…
Wat een mooi koppeltje hè?
Top hè, deze horloges.
Echt super gaaf deze foto