Show me yours, Zenith!

Erg mooi inderdaad. Hoop niet ter vervanging van je CasiošŸ˜„

:grinning::grinning::grinning::grinning:

Wat minder gebruikelijke Zenith:

13 likes

Het is rustig hier ā€¦

13 likes

Met open hart. 13 jaar oud, 5 keer gedragenā€¦ Maar wat een plezier om te dragen en te bewonderen.

10 likes

Even weer wat Zenith liefde hier :heart_eyes:

17 likes

Prachtig verfijnd horloge! Ik heb dit exemplaar ook :heart_eyes:, krijgt veel polstijd!

2 likes

Inmiddels niet meer van mij:

Nu het oudste horloge in mijn collectie, een Zenith Elite 6150:

Vandaag om de pols, zijn broertje:

10 likes

Prachtig!

1 like

Schitterend. En toen was het stil.

image

4 likes

Ik zal nog een oude duit in het zakje doen:

17 likes

Deze Zenith Espada uit 1996 is onderweg :slight_smile:

8 likes

Vandaag deze bij S&C om de arm gehad en man man wat een schitterend ding zeg. Valt perfect mbt formaat en de dials zijn echt schitterend irl.

Enige twijfel die ik heb is eigenlijk dat ik dan 3 chronoā€™s heb. In de basis geen probleem omdat ik het de mooiste complicatie vindt maar toch knaagt er ergens ietsā€¦

Deze dan maar doen, de prime eruit en een DJ erbij?

#firstworldproblems

3 likes

Gewoon doen, je leeft maar 1 keer :wink::+1:

Hij is en blijft echt bijzonder gaaf, ook nu de ā€œwittebroodswekenā€ voorbij zijn.

Brengt wat kleur (maar niet teveel), perfecte afmetingen, fraaie afwerking en een legendarisch uurwerk in 1 gaaf pakket bijelkaarā€¦

2 likes

Heeft iemand deze al eens in het echt gezien? Vind hem erg mooi, maar twijfel over de afleesbaarheid. Ook vraag ik me af of de sunburst wel echt zo uitgesproken is (wat ik erg mooi vind overigens).

7 likes

Nog niet in het echt gezien, maar als de foto waarheidsgetrouw is, is ie prachtig. Al meerdere malen over gedacht om eens op te snorren.

2 likes

Laatst stond er een exemplaar op Watchuseek. Nauwelijks gedragen, 99,99 nieuwstaat.

Dat heb ik ook. Zit nu wel op het punt om de knoop door te hakken.

1 like

Zeer benieuwd!