Show me yours, Zenith!

Prachtig. Al lang niet meer in bezit zeker?

Zal ook niet! :wink:

Heel mooi. :+1:

1 like

Het is een prachtig verfijnd horloge. Het enige nadeel is dat het met mijn wat ouder wordende ogen aflezen van de tijd soms lastig is :joy:

Ik heb hem inderdaad weggedaan. Misschien niet zo handig…

Ik ga me vanaf nu een beetje matigen met verkopen denk ik. Maar als het er teveel worden, word ik altijd wat onrustig. Misschien moet ik me daar eens overheen zetten. Ik heb teveel moois verkocht…

1 like

Dit vooral. Moet zeggen dat ik 'm geweldig vond maar toen ik de El Primero kocht kreeg deze bijna geen draagtijd meer. Misschien toch te verfijnd voor mij persoonlijk. Uiteindelijk naar @cash gegaan die 'm snel weer flipte :slight_smile:

Edit: Ik ken iemand die van een pracht exemplaar af wil, PM maar voor interesse.

8 likes

Als het kan zeker doen, ik heb eigenlijk het tegenovergestelde. Mede ook door wat ik hier soms lees. Mensen die overtuigd zijn om iets weg te doen en na een paar jaar toch weer spijt hebben.

Heb er nog steeds enkele op de nominatie staan. Zelfs zo erg dat een tijd terug een kennis enkele heeft geconfiskeerd. :wink:

1 like

Schuldig!
Ik moet langer nadenken voordat ik iets koop. Maar vooral voordat ik iets verkoop.
Altijd gezegd dat een stuk of 8 voor mij prima is. Maar ik denk nu toch dat ik gewoon minder impulsief moet aankopen en niet in de verleiding moet komen te verkopen als iets een tijd niet om de pols gaat.

Dat laatste is met name verstandig! Heb ook vaak dat ik een horloge echt leuk vind, maar weet dat het in de kast blijft liggen.
Bij veel horloges is dat gewoon zonde. Zo heb ik er overigens best een aantal, maar die heb ik dan ook niet specifiek gekocht om te dragen.

1 like

Ik heb max. 3 horloges. Genoeg om af te wisselen, en te weinig om in de kast te leggen :slight_smile:. Dus dat werkt voor mij en zo kom ik ook niet (te) snel in de verleiding. Maar het blijft lastig, omdat er veel moois is.

Hier ook 3. Zeniths dan…

14 likes

Staat goed, mooie combi met de suede band.

Inderdaad! :smile:

Dit is het NOS exemplaar van @tompj. In 2017 door hem gekocht en inmiddels alweer ruim een jaar in mijn bezit.

Nu ben ik wat aan het schuiven in mijn collectie. Als iemand interesse heeft; stuur vooral een pb!

10 likes

Is de vintage chrono alweer weg?

Neem een kluis buiten je woning. Kan je klokken lekker wegleggen en heb je zo je eigen snoepwinkel wanneer je de kluis bezoekt.

1 like

Die horloges liggen echt niet bij me thuis hoor normaal gesproken! Ik heb een kluis op kantoor en bij de bank.

2 likes

Yes. Daar was teveel twijfel over authenticiteit, dus die is terug naar de verkoper.

image

Topper die Prime, blijvertje wat mij betreft :+1:

7 likes

Mooie band ook! Die kleur staat het horloge echt goed. Hier, na het lezen van dit topic gisteren, vandaag ook de Prime om de pols.


7 likes

Euhhh, iets teveel info :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes