Show me yours, Zenith!

Dank, dr Roal! Nieuw gekocht in 2011. Twee jaar terug een grote beurt gehad bij Schaap&Citroen en een nieuwe leren band.

1 like

Die heb ik nog niet eerder gezien, wat een uniek horloge! :slight_smile: :+1:

Hoi Jurtz,
Ik heb net 10 minuten geleden een account aangemaakt en nog geen tijd gehad om uitgebreid rond te kijken hier. Als jij zegt dat mijn Grande Class Open Multicity een zeldzaamheid is op het forum, dan geloof ik dat meteen en vind ik dat ook wel leuk om te horen. Heb hem sinds 2011. Heb ook nog een Omega dus moet straks nog even reageren op dat topic “Zenith vs Omega” :-p

1 like

Voor zover ik weet inderdaad de enige op het forum! Van harte welkom hier overigens! :slight_smile: :+1:

Used to have one, helaas moeten flippen…

@Jurtz Dank je :blush::+1:t2:
@Tilo Wat bedoel je met flippen?

Doorverkopen :slight_smile:

@Tilo Ben wel benieuwd wat je ervoor hebt betaald en hoeveel je er voor hebt gekregen. En over welke jaren je het dan hebt. Of is dat vertrouwelijk?

Om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer. Ik heb hem in ieder geval voor gelijke prijs verkocht als dat ik er zelf tweedehands voor betaald had. Het was volgens mij 3 jaar terug.

Crosspost…

6 likes

Iemand hier toevallig de zenith 146 in bezit? Zoefunctie levert niet veel op. Ben benieuwd of er leden zijn die er 1 in bezit hebben.

Even nieuw leven inblazen hier. @tompj doe je nog mee?

6 likes

De tipo van @tompj voor de eerste en laatste keer op de maruman bracelet :see_no_evil:

4 likes

Ouch…

2 likes

Ging voor deze look :see_no_evil:

1 like

Doe maar niet :no_mouth:

1 like

:grin:

Dit lijkt me beter.

8 likes

Helaas. @Brick heeft het stokje overgenomen. En hoe!

2 likes

Ja euh. Sorry. Kan er niks aan doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn El Primero HW (handwind). Ik was destijds naar een EP op zoek vanwege de epische race naar de eerste automatische chronograaf. Ik had de advertentie niet goed gelezen en was toen ik hem op ging halen heftig teleurgesteld toen het geen automaat bleek. Toch betaald en meegenomen omdat ik er al meteen te verliefd op was. Handwind heeft ook voordelen (dunnere kast, lagere servicekosten) maar ik had liever de automaat gehad. Toch vind ik dit het mooiste horloge uit mijn collectie, en ook met het mooiste bandje (struisvogel).

5 likes