Als ik kon op dit moment had ik dat ook allang gedaan
Maar ik weet zeker dat iemand anders daar veel plezier van gaat krijgen!
Als ik kon op dit moment had ik dat ook allang gedaan
Maar ik weet zeker dat iemand anders daar veel plezier van gaat krijgen!
Dankjewel ! Ik heb het van eBay gekocht. Je kunt op eBay een par vinden, maar het is niet so makkelijk.
De enige Quartz die ik uit gemakzucht en de aanwezige âperpetualâ-informatie draag bij een grijs kostuum.
Nou vooruit, doe ik ook mee met mijn beste Quartz. Afwijking volgens Toolwatch 0,0s/d. En dat na 19 jaar!
Nou, ik wel hoor!
Mijn beste quartz is deze Casio Oceanus. Deze voelt zo zwaar en stevig aan dat ik het gevoel heb dat deze over 50 jaar nog werkt.
jezus wat een vreselijk gaaf ding! serieus echt heel erg gaaf! een van de mooiste horloges die ik ooit gezien heb lol
Na lange tijd van afwezigheid maar weer eens wat actiever wordenđ
Mijn Airwof dus!
Het is een echte beauty, er is nog een ronde te koop in Nederland, mocht je interesse hebben de link http://www.ecohorloges.nl/Citizen-Campanola-Cosmosign-European-Limited-Edition.htm
zag m staan ja, super vet maar ik ben momenteel op jacht naar een nieuwe Rolex. Heb je m nieuw gekocht ?
Ja, maar wel al heel lang geleden Kwam in een prachtige houten kist. Heb ook de verzamel kist daarvan alleen nooit verder gevuld.
Krijg je vast vaak opmerkingen over? Is echt een eyecatcher imo⊠Hoe zit het ivb.m service-kosten ?