Show your Hamilton(s) (Deel 1)

Dat horloge ga ik ook nog proberen te halen in 2020, echt gaaf. Wat heb je trouwens aan joh, dat lijkt wel een pak van de EOD.

1 like

Het is een zeer leuk horloge enkel vond ik hem als zijnde 38mm te klein voor mijn polsen … het pak is inderdaad EOD :v:

Ik heb wat smallere polsen dus dat moet wel prima zijn. In mijn vakgebied heb ik ook wel is met de EOD te maken dus vandaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou zeggen zeker doen. Mijn pols van 19,5 is niet ideaal en was meer een kinderhorloge tov mijn postuur :rofl: maar heb hem gehad en had daar geen spijt van

Mijn eerste Hamilton ever. Ben positief verrast, leuk ding!

25 likes

Deze is erg leuk!

1 like

Valt me helemaal niet tegen inderdaad. Veel Hammies zijn niet mijn smaak maar ik begrijp wel waarom ze zo geliefd zijn. Prima bang for buck!

2 likes

Gaaf man :ok_hand:t2:

Bij van Baal gescoord :sweat_smile::wink:

1 like

Nee hier uit het blauw geplukt 🤷

1 like

Oh dacht ik want daar stond hij ook te koop…mocht hij niet bevallen dan geef maar een gil :wink::grimacing:

1 like

Ik blijf dit een van de mooiste Hamiltons vinden!

1 like


Sinds vorige week 2 Hamiltons in de collectie.

12 likes

Heb hem ook. Draagt groot. Lange lugs. Maar mooi. Zocht al lang iets met groene wijzerplaat voor een ‘country chic’ look.

Mooie foto.:raised_hands: Hoe bevalt de maat?

1 like

Eigenlijk erg goed. Zo goed, dat ik een 18mm Erika’s original en een Cloverstrap onderweg heb :grin:

1 like

Mocht jij hem ooit oppikken bij @Zulu, geef mij dan ff een maandje later een gil :wink::sweat_smile:

2 likes

11 likes

Mijn eerste Hamilton en ik ben verbaasd over de kwaliteit van afwerking, doet niet onder voor de duurdere merken.

14 likes

Mooi

1 like


Jazzmaster

11 likes