Show your Hamilton(s)

of Hamilton moet gewoon zorgen dat ze meer dealers in het noorden van het land hebben!!

1 like

in groningen zit martin van dalen. is naar mijn ervaring een leuke dealer van onder andere hamilton (en certina)

bb

1 like

Komt die van mij ook vandaan, absoluut een aanrader. Leuke vent en veel kennis van zaken.

1 like

Nog niet zo lang dan of wel?
Eerder was HA juweliers in Haren ook dealer, maar die verkopen volgens mij ook geen Hamilton meer.

Vandaag met de Pan Europ een dagje Eindhoven gedaan .
Blijft een mooi horloge, maar lastig te fotograferen.

10 likes

Was er vorige week nog, toen lag er idd geen Hamilton meer volgens mij. Wel aantal andere mooie merken.

Dit ging over HA. Martin is al wel een poosje, in elk geval al jaar of 5. Kocht mijn eerste “echte” horloge daar, een Fromanteel.

Een beetje bling in een fieldwatch moet kunnen toch?

11 likes

Deze kleurcombinatie al gezien?

https://www.hamiltonwatch.com/en-int/h82505150-khaki-navy-scuba-auto.html

3 likes

ja had hem voorbij zien komen! erg mooi!

wil hem wel graag in combi met de rubberen strap…

heb de stoute schoenen aangetrokken en de zwarte 40mm incoming!!

1 like

Nais :slight_smile: waar gekocht?

besteld via het www :slight_smile:

Ah, ik heb de mijne gekocht bij Olfert&Co

1 like

heeft hier toevallig iemand een Hamilton Flintridge, het mannelijke model? :slight_smile:

:smiley:

10 likes

:+1:

14 likes

Weer een Hamilton movie: Sonic the Hedgehog.
Starring a khaki mechanical.

10 likes

Eindelijk mag ik hier ook meedoen. Wil al tijden een Hamilton en nu kon ik een leuke deal doen bij Jaap van Ten2two. Dus nu trotse eigenaar van de Hamilton Khaki Field Automatic 42mm. :slight_smile:

16 likes

Dit vind ik nou gaaf,
Ik blijk jouw Breitling GMT te hebben van Jaap, en jij hebt mijn Hamilton van Jaap :joy: :joy: :joy:

En dan hebben we ook nog eens hetzelfde hemd aan :scream:

7 likes