Show your Hamilton(s)

Met grijs stiksel?

1 like

Ja klopt. Heel subtiel. Ik vond wit te veel afsteken en zwart best saai.

1 like

Mee eens, naar die versie zat ik ook te koekeloeren.

Nu nog kiezen bij welk horloge :grin:

1 like

Staat goed!

1 like

Ik had voor mijn verjaardagen al lang een Hamilton Khaki Field in gedachte, maar dit jaar maar waarheid gemaakt en een prachtige overgenomen van Zirx. Binnenkort opzoek naar nog een groen en zwart bandje, maar nu helemaal gelukkig. Camera foto’s komen er nog aan, nu gewoon even met de telefoon.

14 likes

Staat je goed Tymen, geniet ervan!

1 like

Mocht iemand interesse hebben ,hij mag eventueel van pols wisselen :innocent:

7 likes

Ga je hem uitlenen zonder betaling? :rofl:

1 like

De liefde is snel over, jammer!

Ik verkoop eigelijk nooit wat maar wil graag een Pro. Heb geen haast t is een tof horloge ,al duurt t een jaar mij prima :innocent:

1 like

Ik mag ook meedoen! Zojuist bezorgde NA!

15 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge, maak eens een wrist shot a.u.b… :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Heb je al een prijs in gedachte ?

10 likes

Na bijna 3 weken zit ik op +8 sec. :ok_hand:

23 likes

Wow, impressive! Dat maakt het horloge nog mooier. :wink:

2 likes

Ook die van mij loopt verschrikkelijk nauwkeurig… :ok_hand: Blijft een heel mooi horloge.

1 like

Dank voor de foto. Hij leek me wat klein, maar zo aan je pols te zien valt dat erg mee. Prachtig horloge. Tijd om de verlanglijst maar weer eens bij te stellen.

Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je polsomvang. Ik. Droeg vroeger eigenlijk altijd 40mm horloges, maar sinds ik mijn Satejust heb, vind ik 36mm eigenlijk mooier staan. Sportmodel uitgesloten uiteraard.

1 like

Ik ben zelf ook altijd een fervent liefhebber geweest van 40 - 42 mm. Echter sinds ik een paar 38 mm. modellen heb aangeschaft vind ik dat eigenlijk groot genoeg. Heel veel plezier met je prachtige aanwinst.

1 like