Show your Hamilton(s)

Het hoeft ook niet van jou te zijn toch? Mijn waardering hier op het forum gaat er juist naar uit dat je zo’n mooie ‘ontdekking’ met ons wilt delen🥰.
Wat een heerlijk merk mannen (en vrouwen​:grimacing::innocent:) is Hamilton toch!!

Ik heb ook wel oren naar zo’n Pan Europ chrono. Alleen dan wel de 1972 le uitvoering.
Maar ja, die past qua kleur (alles zwart) niet bij de rest van mijn H verzameling :flushed::smirk:

1 like

12 likes

19 likes

Vandaag de Hamilton Jazzmaster Open Heart aangeschaft. Ik ging eigenlijk alleen om even te kijken, maar was gelijk verliefd.

10 likes

Shimmering lights…

Wat een kutfeest in t dorp zeg, ben naar de wc gelopen maar dat is rechtstreeks naar huis geworden.
Uurtje heb ik t uitgehouden…

4 likes

Goeiemorgen Hamiltonisti :wave:t2:

17 likes

Maakt veel pols tijd deze

Betekent wel dat deze eruit gaat

12 likes

8 likes

5 likes

11 likes

Van welk jaar is die?

@Blue … nieuw model destijds. Denk eind 2021 en ik kocht 'm voor mijn verjaardag februari 2022 :ok_hand:

4 likes

Toch nog even een wissel naar mijn Hamilton

10 likes

Had dit kiekje hier nog niet gepost dacht ik.
En anders, hier is ie nog een keer :grin:
Omdat ie zo gaaf is.

In no time een van mijn aller favorieten geworden.

13 likes

Hamilton Electric Van Horn, 500 movement, zwarte wijzerplaat, 1957

7 likes

Die is geweldig cool. Houd hij de tijd ook goed bij? Is ie ooit gereviseerd?

Hij loopt over het algemeen prima. Soms als de tijd verzet moet worden, heeft hij even een paar tikjes nodig tegen de kast, om weer op gang te komen. Ik heb nog geen onderhoud laten doen.

1 like

Je leest af en toe over het verzamelen van the dirty dozen horloges, maar hier kan je best ook een tijdje op jagen:

Kudo’s voor degene die het probeert :ok_hand:

7 likes

Er zijn idd een hele reeks met Hamilton Electrics uitgekomen. Maar de Ventura en de Van Horn zijn als 1e op de markt gekomen als de 1e elektrische horloges.
Dus een Ventura uit 1957 staat nog op mijn wenslijstje, maar is flink aan de prijs.
Voorlopig heb ik deze heruitgave:

6 likes

Zo heb ik er ook eentje. Late jaren 90 model hier:

9 likes