Show your Hamilton(s)

Nieuwe Hirsch staat 'm goed.

10 likes

11 likes

16 likes

Zwemmen of niet zwemmen met khaki automatic? :thinking:

1 like

Gewoon 100m WR toch? Kan je prima een duik mee nemen. Het is een field watch hè!

1 like

Dat dacht ik ook. Heeft een aantal glijbanen overleefd :grin:.

1 like

:heart_eyes:

16 likes

Ik snap niet dat Hamilton dit horloge laat doodbloeden. Mijn inziens kan dit een iconisch ontwerp van ze worden, als ze hem een komende tijd een mooie facelift geven of bijvoorbeeld een kleinere titanium variant uitbrengen

1 like

6 likes

16 likes

Hulp gevraagd :blush:

Heeft er toevallig iemand van hier op het forum ervaring met het herstellen van Hamilton?

Lang verhaal kort…
2dehands een Murph gekocht…
Heeft het welgeteld 3 dagen uitgehouden, en verkoper reageert uiteraard niet meer…
Aan het laatste bericht te lezen denk ik dat hij goed genoeg wist dat er iets mis mee was…
Maar erna geen reactie meer…

Heb hem hier bij een lokale juwelier binnen gedaan voor bestek op te maken maar was 290€… (Geen officiële Hamilton verdeler)
Aan hun uitleg te horen, gaan ze bij Hamilton een nieuw movement kopen en dan plaatsen…

Mss een long shot, maar vond het toch best hoog + is m’n 2dehands voordeel weg :frowning_face:

Alvast bedankt om FF te lezen :crossed_fingers:

Hopelijk komt er iets uit de bus :blush:

Heb je het aankoopbewijs gekregen van de verkoper of zit er een garantiekaart bij? Als het om de 38mm Murph gaat dan zou hij nog binnen de 2-jarige garantie moeten vallen aangezien dit model pas eind 2022 is uitgebracht!

Is een van de eerste 42mm’s
Neen geen garantiebewijs/kaart, ging hij navragen waar hij het gekocht had…
Maar uiteraard geen reactie meer…
Bij afhalen kwam de persoon echt zeer goed over… heeft me ook enkele andere horloges uit zijn collectie laten zien (squale,Hamilton, Tudor), leuke babbel…
Maar had me dus zwaar vergist :roll_eyes:
En te ver om FF langs te gaan :frowning_face:

1 like

Zou het eens bij Hamilton zelf proberen. Ben tot 2 keer toe uitstekend geholpen voor een schappelijke prijs (denk tientjes).

Weet natuurlijk niet wat er mis is met de jouwe.

1 like

Lelijke rotstreek van de verkoper. Juridisch gezien niks meer aan te doen, bij particuliere verkoop geldt bijna altijd garantie tot aan de deur.

Leg het nog eens voor aan een zelfstandig gevestigd horlogemaker en kijk wat die zegt. Mocht dat op hetzelfde verhaal uitdraaien dan is het wat het is.

Geen fijne ervaring. Snel je verlies pakken en weer door.

2 likes

Yep i know, thanx…
Was inderdaad de bedoeling, m’n post was m’n laatste hoop…
Anders ga ik naar een officiële Hamilton dealer… , en zal ik mijn verlies wel slikken…
Was inderdaad geen fijne ervaring, maar zal niet bij de pakken blijven zitten :blush:
Goede leerschool…

20 likes

16 likes

Tiet voor een bakkie … heerlijk :coffee:

Prettig weekend folks :sunglasses:

11 likes

Blijft toch lekker hoor. Een echte GADA!

19 likes