Show your Hamilton(s)

Ik doe mee!

13 likes

Wow!

1 like

Het horloge van Angel Batista uit de serie Dexter.

Of is dit toch een andere uitvoering?

5 likes

Nee, toch een andere. Een Elvis 80.
https://www.hamiltonwatch.com/nl-nl/h24505111-ventura.html

6 likes

Haha toch :wink: , blijft een tof model :+1:t2:

2 likes

De Hammie vandaag…

12 likes

De Murph terug van een onderhoudsbeurt (onder garantie) bij Hamilton. Hij liep niet helemaal lekker meer. Maar dat is nu weer in orde…

Heel tevreden van de service. Hun ophaalservice is heel handig en ze hebben nog een paar leuke goodies toegevoegd.

18 likes

Wat was je issue? En je hebt 'm naar Hamilton rechtstreeks gestuurd i.p.v. een erkende dealer?
Ben erg benieuwd naar de details van het verhaal, als mede Hamilton bezitter / liefhebber.

Het horloge liep heel onregelmatig. Nu na herstel +5 sec per dag (volgens de app). Ik moet het nog even bekijken.

Ja, ik heb het horloge rechtstreeks bij Hamilton laten repareren omdat ik niet meer zo dichtbij de dealer van aankoop woon. Ik dacht dat ik het dan wel sneller via Hamilton zelf kon regelen dan via een andere AD.
De ophaaldienst kan je via hun website aanvragen. Hamilton Pickup service
Ik dacht dat dit enkel voor regulier onderhoud was, maar de Hamilton klantendienst verwees me hier ook naar voor een garantiegeval.

1 like

De achterkant:

De voorkant:

11 likes

7 likes

Lekkere Hammi :ok_hand:t2:

1 like

Meer leden hier met het H51 uurwerk? Deze zit in mijn Intra-Matic en deze loopt zo’n 3.5-4s per dag te snel. Zit dik in de garantie nog, maar even nieuwsgierig of hier leden zijn met een zelfde ervaring.

1 like

Dat is toch binnen de chronometer/COSC specs. Dus gewoon netjes.

1 like

Dat lijkt me heel netjes voor dit uurwerk toch?

1 like

Daar ontbreekt dan een stukje kennis bij mij. :wink: Het viel mij op dus ben begonnen te meten met de app Twelve. Bij een nieuwe meting vanochtend zat ik op +7sec op een dag, in vergelijking met een zelfde meting gisteren op het zelfde tijdstip.

1 like

Volgens mij is de H50 niet als chronometer gereguleerd, dus dan is +5, +7 denk ik niet gek. Ik heb een Khaki met een H50 gehad, die liep iets strakker. Moet je ooo een beetje geluk mee hebben :slightly_smiling_face:

Misschien is mijn vergelijk met de enige andere chrono die ik heb, Speedmaster 1861 ook niet helemaal eerlijk. Die loopt snaar strak met -1/+1 op een dag. Ik kijk het nog even en anders even mee terug naar Hamilton of het strakker te krijgen is.

1 like

16 likes

Khaki field mechanical in brons. Deze blijft in de collectie!

15 likes