Show your Hamilton(s)

11 likes

10 likes

Iemand recent nog iets bij Uncle Seiko besteld toevallig?

Ze bieden 3 stalen bracelets aan voor de Murph, maar met de nieuwe importkosten is het mij niet helemaal duidelijk wat erbij komt aan import.

De originele Hamilton bracelet is 145 euro vandaar. Maar die heeft dan weer geen taper… lastig :wink:

Vorig jaar nog wel een bracelet bij longislandwatches besteld (ook USA) en dat viel mee maar heb het idee dat het nu weer wat duurder is.

Bedankt alvast!

Ik heb net voor de Kerst (18/12/25) mijn Uncle Senator besteld voor mijn KFA.
Ik had nog wat half links en andere materialen besteld dus ik moest het even terugrekenen.
De bracelet was 85,95 EUR daar kwam BTW (21%) en inklaring bij. Je komt dan in de buurt van ca 120 euro.
Let wel even op dat je geen BTW betaald over je verzendkosten. Dat zou al incl moeten zijn dus mag men niet opnieuw belasten.

1 like

Dankjewel, ga ik het toch proberen waarschijnlijk.

Nu nog even kiezen welke van de 3.

1 like

Verleden jaar jammergenoeg verkocht!:watch:

11 likes

Back from the dead !
Heeft veeeeel te lang met een leeg batterijtje gezeten.
Eindelijk vandaag een nieuwe in laten zetten :partying_face:

13 likes

13 likes

16 likes

23 likes

Heel stijlvol

1 like

Eerder vandaag

10 likes

Ja blij mee! Er is wel een stalen bracelet onderweg maar goed deze band is nooit weg natuurlijk.

3 likes

Mijn day-date eindelijk op leer aan het proberen. Soort van dresser. Maar band-keuze nog niet definitief.

11 likes

Mooie hammie. Bandje is even wennen…

Mooie wijzerplaat! Denk dat bruin leer m ook goed doet.

9 likes

Heb zelf de Jazzmaster op zwart (Hirsch) maar is geen champagne plaat meer zilver.

13 likes

De Murph is lekker :yum:. Gefeliciteerd Roy

2 likes

ik heb een donkerbruin suede klaar liggen. Maar bezweek even voor de juwelier die hielp met stalen band eraf halen (voor het eerst dat me dat niet zelf lukte). Dus ik dacht … koop ik mooi gevlochten bandje, heb ik je dat andere klusje ook betaald.

hahaha

1 like

Morgen weer wat anders.

7 likes