Show your Hamilton(s)

Ik had m op groen croco.

Bandjes van dochter zijn inmiddels af😂

Staal is idd ook wel het overwegen waard, zal is even de Hamilton site in duiken.

3 likes

3 likes

Heerlijk hoe dit horloge om de pols zit😊

11 likes

Het is een hele oude post zag ik maar ik loop al een tijdje naar zo’n Air Zermatt Hamilton te kijken. Is dat wat? En zijn er meer foto’s van…

Vandaag mijn eerste Hamilton aangeschaft, wat een heerlijk horloge!

13 likes

Vandaag even een betere foto. Hij draagt heerlijk op deze fijne zondag.

8 likes

8 likes

Stoer ding!

1 like

thanks :+1:

1 like

Mijn Hamilton Jazzmaster Diver:

Ik heb er al wel 10x over nagedacht om 'm te verkopen, draag 'm eigenlijk vrijwel alleen tijdens vakanties. Omdat ie zo lekker makkelijk is - je duikt ermee de zee in, spoelt 'm even af. Het glas is saffierglas, dus dat gaat niet zomaar kapot, maar ook de bezel is kneiterhard materiaal (helaas al eens proefondervindelijk vastgesteld.
Op vakantie wandel ik er ook gewoon een net restaurant mee in, en hoewel het ding zowel een tooly uitstraling als een rubberen band misstaat hij - vooral door de fraaie wijzerplaat - ook daar niet. Het enige dat hij echt mist van een diver is lume.

Conclusie: Als ik 'm ooit weg doe, dan is het misschien voor deze:

Aan de andere kant: Ik denk dat m’n bronzen Steinhart dan de plek van deze in zou moeten nemen, en ik weet niet of die ook zo “universeel” is.

4 likes

Mooi tijdstip voor een foto

5 likes

Ik zou hem er bij kopen en die andere lekker houden :grin:

2 likes

Ik heb nu volgens mij 13 horloges. Sommigen vinden het weinig, ik vind het wat te gek worden.
10 is meer dan genoeg. Dus nee, erbij ga ik niet doen, er moeten er 3 weg.

1 like

Ik heb ook een doos voor 10 en die zit bijna vol inmiddels. Vind dat ook wel de max hoor (voorlopig…)
Dan moet er eerst weer iets uit.

1 like

tof is ie he :smiley:

14 likes

Hamilton kopen? Dan kan ik die Pioneer bestellen :slight_smile:

2 likes

Dan moet je er eerst nog 2 verkopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En ik moet nog een plekje vrijhouden voor de Quattro😎

Zie het blauwe gedeelte :wink:

Ach, dat duurt nog een half jaar! :smiley:

1 like

Welke and how much?

1 like

Je mag hem ruilen tegen mijn Jaguar😁