Show your Hamilton(s)

Ik heb de versie mét secondenwijzer, zilveren sunburst wijzerplaat op bruin leer. Ik vind hem fantastisch mooi, maar hij is me te groot (45mm).

6 likes

Foto van gisteren, maar vandaag ook met plezier aan de pols :sunglasses:

10 likes

Mooie klok, maar idd erg groot en witte, zilveren wijzers op een witte wijzerplaat, dat is voor mij een beetje slecht afleesbaar :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

14 likes

Even op blauw leder gezet!

7 likes

10 likes

Mooie foto :+1:

Dat dat horloge mooi is wisten we al :grin:

1 like

Al een keertje eerder gepost, maar schaamteloos nog een keer omdat ik er zo van geniet.

15 likes

Niet erg om hem vaker te posten, ik zie hem graag :wink:.

Tja… het bloed kruipt waar het niet gaan kan… Is de boel eindelijk een beetje opgeruimd en zijn alle Hamiltons de deur uit, krijg je dit (letterlijk)… voor/van Sinterklaas :thinking:

Maar ik ben er stiekem toch wel erg mee in mijn sas :sunglasses: ! Zeker in deze beadblasted uitvoering met kijkglaasje achterop en op een bijzonder prettig dragende all black strap met brushed hardware van Erika’s Originals. Kast en band vormen echt een perfecte match! Ik zal het afgelopen jaar wel erg zoet zijn geweest :joy:

En nog even een plaatje ‘op het droge’…

Goed weekend verder allen!
:sunglasses:

25 likes

Die is wel heel gaaf, misschien komende jaar eens proberen lief te zijn zodat de sint mij volgend jaar mag komen verrassen met een prachtig horloge

1 like

Vroeg mij hier 14 dagen geleden af of de Hamilton “interstellar” nu met de grijze of de zwarte wijzerplaat komt.
Standaard op zwart dus…Jammer.
Ik heb namelijk de grijze wijzerplaat op de 46 mm Khaki pilot en dat is wel een van de meest gave wijzeplaten die ik ken. Ik heb geprobeerd dat op de foto vast te leggen en nu heb ik deze ook op een Hamilton stalen band gezet.



8 likes

Net deze GMT in ontvangst mogen nemen. En meteen even de macro ring op mijn camera geschroefd. Deze doet het erg lekker op camera, en om de pols :wink: .

17 likes

Hallo Ronald,
Mooi horloge, ik heb hem zelf ook. Diw wijzerplaat is idd gaaf!:+1:
De originele leren band is erg stug en ik denk erover om ook een stalen band te bestellen. Zit er een fijnafstelling op de band?
Peter

Nee geen fijn afstelling helaas, weet ook niet of Hamilton deze maakt?

1 like

En dan doe ik ook maar schaamteloos mee met mijn Jazzmaster :wink:

6 likes

7 likes

Met dank aan Bert voor de bracelet

1 like

Prachtig, welk type is dit?