Show your Hamilton(s)

Topper, heb deze alleen weggedaan om de -voor mij- slechte afleesbaarheid.

4 likes

Inmiddels al weer bijna 3 jaar in mijn bezit. Nog steeds heel blij mee!
Draagt fijn onder een overhemd en een mooie klassieke uitstraling.

7 likes

Kan ik mij inderdaad ook voorstellen. Als de wijzers boven de donkere subdials staan is het wat lastiger af te lezen.

1 like

Maar verder zoals gezegd een topklok. :+1:

1 like

Dit is dan wel weer duidelijk . Mooi hoor :ok_hand:t3:

Let niet op de band.

8 likes

5 likes

Hierbij mijn LE Jazzmaster, gekocht voor het behalen van mijn diploma. Was eigenlijk aan het kijken voor een Speedmaster, kon ik destijds nieuw voor 2.400 euro krijgen (grijze markt), maar dat vond ik te duur dus toen maar het geld besteed aan een vakantie en deze Hamilton. 5 jaar later heb ik de speedy alsnog gekocht wel voor een flinke meerprijs :expressionless:

11 likes

Khaki Field Mechanical No Date

12 likes

Vintage Hamilton

10 likes

44mm versie, komt een beetje in de buurt van die invicta polsen van meā€¦ Merk dat ik deze Hamilton verkiest boven de Oris Aquis maar dat zou kunnen omdat ik hem net hebā€¦

4 likes

Mijn Khaki KING, meest accurate horloge op dit moment.

10 likes

Khaki Pioneerā€¦toch een keurig horloge.
Ik dacht heel even oeiā€¦groot. maar toch oogt dat niet zo om de pols.

12 likes

Hee, heeft iemand hier al een oogje op de nieuwe Intramatic met smoked dial?

https://www.fratellowatches.com/hamilton-intra-matic-smoked-dial-watches/

8 likes

11 likes

Dat had echt een prachtige klok kunnen zijn.
Daarvoor hadden ze alleen de teksten ā€œHAMILTONā€, ā€œAUTOMATICā€ en ā€œintra-maticā€ weg moeten laten.
Eeuwig zonde.

In het kort; neen

Ow zo wauw.
Oei

Nee man! Dat maakt 'm juist zo charmant! Het is een American Classic. Dan moet je niet over smaakvol gaan zitten zeiken, daar moet iets quirky mee zijn. :slight_smile: :slight_smile:

1 like

3 likes

Haha, ja okĆ©, misschien zijn Amerikanen dan toch niet helemaal mijn ding. Denk dat het bij mā€™n enige Hamilton blijft :slight_smile: Al hebben ze ook wel een mooie flieger.

1 like