Show your Hamilton(s)

4 likes

Hier toch ook vandaag weer mijn favoriete Hammie om om de pols …

:blush:

5 likes

De stalen band is in bestelling word na geleverd . Maar voor de prijs kon ik hem niet laten liggen.

1 like

De stalen band is in bestelling die word na geleverd . Had hem ook alleen op staal willen kopen , maar deze aanbieding was zo goedkoop dat ik hem niet kon laten liggen.

2 likes

Eureka !!
Word nu ook eindelijk op Twitter gepromoot.

Morgen is de première !

Ik heb ook nog nooit getwitterd :sob:
Hopelijk plaatsen ze het ook zo snel mogelijk op de Hamilton website.

1 like

Is wederom ook niet nodig. Je kan gewoon op de link klikken en je kunt de tweet bekijken. Geen twitter account nodig of zelfs de app, alleen een PC of telefoon met internet :wink:

1 like

Hier een foto van de vermoedelijk nieuwe Hamilton uit Interstellar . Met een gravure op de secondewijzer. Bron is twitter dus zegt nog niet alles natuurlijk.

2 likes

Daar is hij dan .Nu officieel door Hamilton geplaatst 1 min geleden.

11 likes

Weet iemand al een prijs?

Ben op zoek maar kan nog niets vinden. Is gelukkig wel een automaat.

Op de Hamilton site staat een prijs van 895 euro.

Erg fraai horloge!

4 likes

Kek doosje ook. Denk dat het doosje het meeste waard is.

1 like

Wel pas in mei leverbaar staat op Insta.

Maar ja gelukkig hebben we de foto’s al.:joy::joy:

1 like

Supermooi. Maar voor mij eindeloos zonde dat hij 42mm is met een 22mm lugwidth.
Vind ik niet passen bij het idee van dit horloge, dat in de film wordt gedragen door een vrouw (en een kind).

Ik dacht er over na om hem cadeau te doen aan de zus van mijn vriendin. Die heeft Sterrenkunde/Natuurkunde (dubbele bachelor én master) gestudeerd, draagt wel vaker “stoere” dingen (dus niet super petit of vrouwelijk) en Interstellar is een van haar favoriete films. Murph is zelfs de online bijnaam die ze vaak kiest. Maar met 42mm… dat vind ik persoonlijk zelfs voor mijn 19cm polsen aan de grote kant voor dit type/ontwerp horloge.

42 mm. Triestig in de film is hij rond de 38 denk ik… met mijn superdunne polsen wordt dit een ramp…

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Erg gaaf !! Had zelfs wel een mm groter gemogen (van / voor mij)
Zoals ik Hamilton mag geloven was hij de film ook 42 mm

En dat zou wel eens kunnen kloppen.

Ik vind hem heel heel gaaf. Prijs misschien nog niet zo. Maar is geen Limited, dus misschien ooit een 2e handsje.

#wemadethemurph Thanks Hamilton !! :pray:t2::smiley:

1 like

Murph auto the movi.

3 likes

Duuuuus.
En jij promoot mechanimutsenbrand horloges? :see_no_evil: