Nee Hans, mijn Hamilton Jazzmaster . Fijn weekend kerel.
Haha, je hebt helemaal gelijk! Hij is mooi👍🏻,
Fijn weekend Paul.
Net aangemeld op dot forum, dus gelijk maar meedoen in dit topic!
De standaard Nato is erg fijn, maar het oog wilt ook wat, dus een Erika bandje is onderweg
Dit is wel de allerhoogste klasse nato hoor, zij het wat aan de korte kant (pols van 18,5 cm gaat maar net zonder de 2e keeper werkloos te maken). Maar een MN staat zeker goed. Met een paar quick release bars ook makkelijk wisselen.
@Galf Dat klopt en ze zijn erg prijzig ook. Nu heb ik al wat nato’s gehad, maar op de een of andere manier vond ik ze niet lekker genoeg zitten. Kort geleden de gok maar eens gewaagd en twee Erika’s besteld en ik was verkocht. Mijn motto voor nu (lees: ik sta ook open voor verandering haha): of ik kan een x aantal nato’s aanschaffen en testen, maar een “mwah” gevoel er van over houden, of één keer diep in de buidel tasten voor een bandje waar ik helemaal hotel-de-botel van ben
Nu heb ik 2,5 week geleden ook een Luff besteld, want ik wil ook meerdere merken een kans geven, maar volgens mij komt die nooit meer aan. Ik had Luff al gemaild, maar levering kan 10 tot 50 werkdagen duren!!! Dus voordat die binnen is, dan zitten we in de pruimentijd.
Prachtig!
Dank!
Welkom. Topaankoop
Mooi! Die field blijft toch wel trekken, misschien toch maar eens serieus overwegen
Zijt daar maar zeker van