Show your Hamilton(s)

Even wat nieuws op de vroege ochtend. Persoonlijk oninteressant voor mij moet ik zeggen.

Hamilton maakt een aantal leuke modellen. Dit is er niet een van.

2 likes

Elvis is op de camping

17 likes

Erg groot.

Wow. Een samenwerkingsverband met Invicta ligt op de loer. :point_down:

:+1: :rofl:

Ik houd het liever bij de old skool ontwerpen. De Intra-matics, de Jazzmasters, de Khaki’s en de Navy’s. En zelfs de Ventura, want coole geschiedenis.

Daarom een schaamteloze crosspost:

13 likes

Die like is puur voor het horloge. Sorry man, maar ik kan niks met Bund. Horloge blijft nach wie vor tof.

Oris, die zie ik absoluut. Maar hoe hebben ze leentjebuur bij Sinn gespeeld dan? Ik zou eerder Hanhart roepen.

Dondert niet, mooi horloge. :slight_smile:

De Hanhart Pioneer zie ik er idd nog wel in. Die maat is alleen echt jammer. Als dat ding niet 42mm met een 51mm l2l was geweest had ik hem niet weggedaan.

Hetzelfde geldt voor de Jazzmaster die ik hiervoor had, ook weer 42mm en 50mm l2l. Hamilton is niet geschikt voor de smalle pols met die lange lugs op hun modellen.

1 like

Yup, ik had ooit de veuls te grote Pilot Day-date, die van 47mm, en dat was echt een drama met iets van 53 of 54mm l2l. Maar de 38mm field horloges zijn tof, en de Intra-matics ook.

Die Navy Pioneer van me heeft een omtrek van 41mm, maar dankzij de korte wire lugs is het een festijn van comfort. Daarom heb ik de Navy nog, en is de Pilot het laatst in Groningen gezien. Op een grotere meneer. :slight_smile:

2 likes

Ik zou die Cooper watch dus best willen maar ik vrees dat zelfs die met z’n 42mm niet zal staan bij mij.

Wat ik het meeste waardeer aan die Pioneer van jou is dat er een datum op zit zonder de 3 op te offeren. Ik vind dat altijd zo stom staan.

Voor mijzelf hou ik het overigens gewoon op een fieldwatch, ik kan de rest echt niet hebben :upside_down_face:

1 like

Ik mag het niet zeggen in dit topic, maar ik denk er over om m’n Glycine Combat Vintage 7 de deur uit te schoppen voor een PRS-29. :slight_smile:

Boze tongen zouden zeggen dat het uurwerk te klein is voor de wijzerplaat. :slight_smile: Maar inderdaad, ik vind het mooi opgelost.

1 like

Doen. Qua specs en looks is het naar mijn mening gewoon een upgrade.

1 like

Ik vond de syringe hands nogal ST103/ST104 ogen, maar Oris Big Crown (zeker met die geribbelde rand) heeft er het meeste van weg.

Mis wel weer een Hammi in de verzameling, misschien wil @ScubaPeerke wel een ruildeal maken :wink:

Ach waarom niet, hier een paar exen dan maar:

HamiltonKhaki1

6 likes

3 likes

Heb er wel een liggen voor een uitwisseling programma. :nerd_face:

1 like

Gelukkig zijn het Cathedral hands, toch? Ik voel dat ze de Alpinist kanaliseerden. :slight_smile:

1 like

Po-teeh-to po-taah-to. :yum:

You must be fun at parties. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zonder gekheid, je hebt gelijk.

1 like

En de behemoth: 50mm Hamilton Base Jump :sunglasses: (puur uit verzameldrift, tochtje naar de supermarkt voelt als een workout met deze topper)

4 likes

NA: Vanmiddag binnengekomen. Overgenomen van een forumlid.

14 likes

afbeelding

4 likes